- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
Specjalista do spraw obsługi klientów i e-marketingu.
Wynagrodzenie
4 500 - 5 800 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma Alegia sp. z o.o. producent naturalnych pokarmów i przysmaków dla zwierząt poszukuję osoby na stanowisko :
www.alegia.pl
www.pupilovo.pl
Specjalista do spraw obsługi klientów i e-marketingu.
Miejsce pracy: Lublin ul. Tokarska
Opis stanowiska:
Obsługa oraz tworzenie dokumentów firmowych
obsługa klienta (telefonicznie, mailowo, poprzez czaty firmowe i portale sprzedażowe typu Allegro lub Amazon) - przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji nt. obowiązujących ofert, cenników, pakietów, przyjmowanie uwag i reklamacji
Obsługa realizacji zamówień.
Przygotowanie dokumentów wysyłki, listów kurierskich i spedycyjnych
Obsługa sklepu B2B i B2C
Obsługa posprzedażowa
Raportowanie działań w systemie CRM
Zajmowanie się działem reklamacyjnym
Marketing:
zarządzanie stroną, m. in dodawanie elementów na stronę, takich jak slidery, landing page.
prowadzenie portali społecznościowych firmy.
o Planowanie, tworzenie i publikowanie treści dla social media,
Tworzenie contentu na potrzeby stron internetowych, bloga, artykułów na podstawie tekstów źródłowych.
Planowanie i realizacja działań marketingowych, w tym kampanii reklamowych, promocji i eventów.
Monitorowanie wyników działań marketingowych i raportowanie.
Opracowywanie materiałów marketingowych, takich jak broszury, prezentacje, newslettery.
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej / obsługi klienta / e-commerce.
Doświadczenie w branży zoologicznej będzie dodatkowym atutem
Wykształcenie minimum średnie
Organizowanie pracy własnej na bardzo wysokim poziomie, dynamizm i samodzielność w działaniu
Kreatywność i innowacyjność w codziennych zadaniach
Zaangażowanie i samodzielność w podejmowaniu decyzji
Systematyczność pracy
Utrzymywanie stałych dobrych relacji z klientami
Znajomość programów ms office
Poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
Oczekujemy wysokiego poziomu kompetencji interpersonalnych i zdolności do budowania pozytywnych relacji z klientami
Znajomość zagadnień związanych z marketingiem.
Umiejętność planowania mediów
Znajomość marketingu i brandingu
Umiejętności budowania marki
Poszukujemy osoby kreatywnej i otwartej, zdolnej do dynamicznego i elastycznego działania oraz do stałego rozwoju
Oferujemy:
Umowa o pracę lub współpraca B2B.
Stałe godziny pracy od 8 do 16, od poniedziałku do piątku.
Praca bez nadgodzin i weekendów.
Interesującą pracę na miejscu.
Nowoczesne narzędzia pracy
Przyjazna atmosfera / liczymy się ze zdaniem naszych pracowników
Udział w targach krajowych i zagranicznych.
Pracę w rozwijającej się firmie
Łatwo dostępna lokalizacja firmy w raz z bezpłatnym parkingiem dla pracowników.
Atrakcyjne wynagrodzenie złożone z podstawy oraz premii
Dodatkowe atuty:
znajomość branży zoologicznej
znajomość programu ERP Wf-mag
znajomość programów marketingowych
Proszę o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w przesłanym CV poniższej zgody RODO:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Alegia sp. z o.o. z siedzibą w 20-329 Lublin ul. Chemiczna 7 w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."
Osoby posiadające status studenta, proszone są o zawarcie takiej informacji w swoim podaniu.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?