- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Wielkopolskie
- E-commerce (handel internetowy) - Ostrów Wielkopolski
Specjalista ds. administracji i obsługi Klienta B2B
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Specjalista ds. administracji i obsługi Klienta B2B
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Aktywna sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta w dziale sprzedaży e-commerce
Podtrzymywanie kontaktów z Klientami
Koordynowanie obiegu dokumentów
Obsługa bieżących spraw administracyjnych
Wymagania:
Mile widziane doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze Klientów B2B
Mile widziana znajomość programów Magento, Baselinker, platformy Allegro
Umiejętność pracy w zespole i determinacja w realizacji zadań
Praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
Komunikatywność, wytrwałość w dążeniu do celu, samodyscyplina, wysoka kultura osobista
Oferujemy:
Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy (podstawa + premia )
Szkolenie i przygotowanie merytoryczne do pracy w branży
Narzędzia pracy
Przyjazną atmosferę pracy
Pracę w dynamicznym zespole, zorientowanym na realizację celów.
Lokalizacja
Ostrów Wielkopolski,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?