Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Podkarpackie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Tarnobrzeg
Dodane Dzisiaj o 09:17

Specjalista ds. administracyjno-marketingowych

Lokalizacja

Tarnobrzeg

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W Win Casino stawiamy na przyjazną i wspierającą atmosferę pracy, gdzie każdy czuje się doceniony i zmotywowany do osiągania wspólnych celów. Nasz Zespół to nie tylko pracownicy – to prawdziwi pasjonaci branży hazardowej, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. 

Specjalista ds. administracyjno-marketingowych

Miejsce pracy: Tarnobrzeg ul. Wyszyńskiego 4

Zakres obowiązków:

·         Poszukiwanie nowych pomysłów i kreatywnych rozwiązań, które mogą zwiększyć atrakcyjność wydarzeń i przyciągnąć nowych klientów do kasyna.

·         Opracowywanie spersonalizowanych ofert na imprezy dla klientów kasyna, uwzględniając ich preferencje, budżet oraz rodzaj wydarzenia.

·         Współpraca z działem marketingu w celu promocji wydarzeń i atrakcji kasyna, tworzenie strategii promocyjnych i reklamowych.

·         Nawiązywanie współpracy z lokalnymi firmami, dostawcami usług eventowych, artystami lub organizacjami charytatywnymi w celu współorganizacji wydarzeń lub pozyskania sponsorów.

·         Planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na organizację akcji promocyjnych.

·         Bieżące prace administracyjne, organizowanie obiegu dokumentów, wysyłanie poczty, pomoc przy organizacji szkoleń.

·         Współpraca z dyrektorem kasyna oraz centralą firmy w zakresie realizacji wewnętrznych procedur i zasad.

·         Rejestrowanie i opisywanie dokumentów księgowych oraz współpraca z działem finansowym.

·         Ścisła współpraca z działem Kadr i płac w zakresie obiegu dokumentacji kadrowej.

·         Współpraca z dostawcami usług oraz administracja zamówień towarów i materiałów eksploatacyjnych do Kasyna.

·         Zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych.

·         Współpraca z urzędami, instytucjami publicznymi i kontrolnymi.

·         Sporządzanie raportów i zestawień z działalności operacyjnej firmy.

·         Dbałość o pozytywny wizerunek Kasyna.

Wymagania:

·         Doświadczenie w pracy związanej z organizacja eventów lub akcji promocyjnych minimum 2 lata.

·         Zdolność do planowania, koordynowania i realizacji akcji promocyjnych lub eventów.

·         Doświadczenie we współpracy z działem księgowości oraz działem kadr,

·         Znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,

·         Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

·         Wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność, nastawienie na potrzeby klientów,

·         Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność,

·         Zaangażowanie, wielozadaniowość,

·         Dyspozycyjność i dokładność.

Oferujemy:

·         Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia,

·         Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy, w której jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i inicjowane zmiany,

·         Ciągłe szkolenia i doskonalenie kompetencji.

 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Tarnobrzeg,

Podkarpackie

Podkarpackie, Tarnobrzeg
ID: 910499350

Darmowa aplikacja na Twój telefon