SPECJALISTA ds. elektroenergetycznych - URad.
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTY ds. elektroenergetycznych
Warunki pracy:
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,
miejsce pracy: ul. Malczewskiego 29, Radom.
Wymagania:
· wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: inżynieria elektryczna, elektrotechnika, elektroenergetyka),
· minimum 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej,
· uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeń,
· znajomość zagadnień z zakresu prowadzenia inwestycji, w tym przygotowywania dokumentacji przetargowej, zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej,
· umiejętność kosztorysowania robót w programie Norma,
· mile widziane inne kwalifikacje zawodowe: szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
· znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera, w tym oprogramowania biurowego MS Office,
· dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność.
Do najważniejszych zadań będzie należało:
opracowywanie dokumentacji inwestycyjnej i remontowej, a w tym m. in.:
opracowywanie założeń projektowych oraz zakresów rzeczowych,
przygotowywanie dokumentów w celu uzyskania pozwoleń na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
opracowywanie kosztorysów inwestorskich,
opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, przygotowywanie projektów umów, udział w komisjach przetargowych,
· sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego w zakresie posiadanych uprawnień, w ramach realizowanych przez uczelnię zadań inwestycyjnych i remontowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
· po zakończonych inwestycjach, modernizacjach lub remontach, uczestnictwo w komisjach odbiorowych i przekazywaniu do eksploatacji: budynków, budowli i urządzeń technicznych oraz dokonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych,
· udział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych inwestycyjnych i remontowych,
· wykonywanie przeglądów technicznych budynków zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Wymagane dokumenty:
CV,
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty prosimy składać do dnia 30.04.2024 r. w Sekretariacie Kanclerza, adres: 26-600 Radom ul. Malczewskiego 29 pok. 218 osobiście.
Lokalizacja
Radom,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?