Lokalizacja
Tarnowskie Góry
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Księgowanie faktur sprzedaży, faktur zakupu, rozliczanie delegacji pracowniczych i zaliczek pracowniczych
Księgowanie wyciągów bankowych, w tym bankowych operacji masowych typu SIMP (System Identyfikacji Masowych Płatności)
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Uzgadnianie sald kont oraz rozrachunków z dostawcami i najemcami
Rozliczanie RMK i RMP
Weryfikacja kompletności dokumentów
Udział w zamknięciu miesiąca
Inne zadania administracyjne i księgowe
Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu
Archiwizacja dokumentacji
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe. Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość lub pokrewne) lub ostatni rok studiów w/w kierunków
Szerokorozumiana wiedza z zakresu rachunkowości dla pełnej księgowości i podatków
Znajomość specyfiki zarządców nieruchomości, w tym Towarzystw Budownictwa Społecznego będzie dodatkowym atutem
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
Uczciwość , sumienność, dokładność , rzetelność, systematyczność
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność szybkiego uczenia się
Dobra organizacja pracy i czasu pracy
Umiejętność kontaktu z ludźmi
Identyfikacja problemów i poszukiwanie rozwiązań
Samodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
To oferujemy
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Stanowisko dające możliwość rozwoju zawodowego i awansu
Dobrą atmosferę w pracy
Dofinansowanie ZFŚS
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Lokalizacja
Tarnowskie Góry,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?