- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Kraków
- Administracja, prace biurowe - Grzegórzki
Specjalista ds. księgowości i administracji
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma VILLA VERONA MIELNO poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI.
Twój zakres obowiązków
nadzór nad pracą podległego personelu
organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)
nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura
organizowanie pracy firm współpracujących
bieżąca obsługa sekretariatu;
sporządzenie pism, protokołowanie spotkań oraz zebrań;
administrowanie i rejestrowanie faktur w firmie;
obsługiwanie korespondencji, również w j. angielskim;
dbanie o sprawny obieg dokumentów i informacji w firmie;
prowadzenie kalendarza spotkań;
współpraca z biurem księgowym;
kontakty z urzędami i instytucjami oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji;
dbanie o bieżące zaopatrzenie biura;
organizowanie podróży służbowych;
sprawowanie opieki nad flotą samochodów;
wspomaganie zespołu firmowego;
dbanie o wizerunek firmy i wygląd biura;
przyjmowanie gości i interesantów.
Nasze wymagania
Wykształcenie min wyższe II stopień;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Znajomość języka angielskiego;
Umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów;
Zaangażowanie i samodyscyplina;
Wysoka kultura osobista;
Kilkuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale administracji;
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
Umiejętności taktyczne;
Umiejętność zarządzania budżetem;
Umiejętność kierowania kapitałem ludzkim;
Umiejętności komunikacyjne;
Umiejętność planowania i organizacji;
Świadomość kosztowa;
Wiedza o zarządzaniu i administracji;
Zdolności organizacyjne;
Inicjatywa / przedsiębiorczość;
Odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna;
Znajomość dokumentacji księgowej.
To oferujemy
zatrudnienie w ramach stałej umowy;
dogodną lokalizację biura w centrum miasta;
pracę stacjonarną;
narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań / potrzebne szkolenia;
przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole;
możliwość rozwoju zawodowego;
brak dress code’u;
kawa / herbata / śniadania pracownicze.
O nas
Istniejemy na polskim rynku od 2004 roku. Zajmujemy się głównie działalnością deweloperską, realizujemy inwestycje mieszkaniowe, usługowe oraz biurowe. Prowadzimy inwestycje m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Mielnie. Jesteśmy laureatem wielu nagród przyznawanych za zrealizowane ciekawe projekty, nietuzinkową architekturę, staranne wykonanie.
Dbamy o to, aby sprostać wymaganiom rynku, wyjść na przeciw oczekiwaniom Klientów, oferować produkt o wysokiej jakości.
RODO
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VILLA VERONA MIELNO sp. z o.o. z siedzibą w: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: michalATvillaveronamielno.pl.
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?