Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Małopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Kraków
  7. Administracja, prace biurowe - Grzegórzki
Dodane Dzisiaj o 07:36

Specjalista ds. księgowości i administracji

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Firma VILLA VERONA MIELNO poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI.

Twój zakres obowiązków

  • nadzór nad pracą podległego personelu

  • organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)

  • nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura

  • organizowanie pracy firm współpracujących

  • bieżąca obsługa sekretariatu;

  • sporządzenie pism, protokołowanie spotkań oraz zebrań;

  • administrowanie i rejestrowanie faktur w firmie;

  • obsługiwanie korespondencji, również w j. angielskim;

  • dbanie o sprawny obieg dokumentów i informacji w firmie;

  • prowadzenie kalendarza spotkań;

  • współpraca z biurem księgowym;

  • kontakty z urzędami i instytucjami oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji;

  • dbanie o bieżące zaopatrzenie biura;

  • organizowanie podróży służbowych;

  • sprawowanie opieki nad flotą samochodów;

  • wspomaganie zespołu firmowego;

  • dbanie o wizerunek firmy i wygląd biura;

  • przyjmowanie gości i interesantów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min wyższe II stopień;

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;

  • Znajomość języka angielskiego;

  • Umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów;

  • Zaangażowanie i samodyscyplina;

  • Wysoka kultura osobista;

  • Kilkuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale administracji;

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;

  • Umiejętności taktyczne;

  • Umiejętność zarządzania budżetem;

  • Umiejętność kierowania kapitałem ludzkim;

  • Umiejętności komunikacyjne;

  • Umiejętność planowania i organizacji;

  • Świadomość kosztowa;

  • Wiedza o zarządzaniu i administracji;

  • Zdolności organizacyjne;

  • Inicjatywa / przedsiębiorczość;

  • Odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna;

  • Znajomość dokumentacji księgowej.

To oferujemy

  • zatrudnienie w ramach stałej umowy;

  • dogodną lokalizację biura w centrum miasta;

  • pracę stacjonarną;

  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań / potrzebne szkolenia;

  • przyjemną atmosferę pracy w zgranym zespole;

  • możliwość rozwoju zawodowego;

  • brak dress code’u;

  • kawa / herbata / śniadania pracownicze.

O nas

Istniejemy na polskim rynku od 2004 roku. Zajmujemy się głównie działalnością deweloperską, realizujemy inwestycje mieszkaniowe, usługowe oraz biurowe. Prowadzimy inwestycje m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Mielnie. Jesteśmy laureatem wielu nagród przyznawanych za zrealizowane ciekawe projekty, nietuzinkową architekturę, staranne wykonanie.

Dbamy o to, aby sprostać wymaganiom rynku, wyjść na przeciw oczekiwaniom Klientów, oferować produkt o wysokiej jakości.

RODO

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VILLA VERONA MIELNO sp. z o.o. z siedzibą w: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2B, 00-843 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: michalATvillaveronamielno.pl.

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Grzegórzki

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Grzegórzki
ID: 887781436

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon