- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Lubelskie
- Administracja, prace biurowe - Lublin
Specjalista ds. obsługi biura/Asystentka
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy firmą która zajmuje się obsługą najmu, pracujemy po to aby nieruchomości, które powierzyli nam właściciele w opiekę mogły generować stabilny zysk, jednocześnie zdejmując z nich wszelkie obowiązki związane z wynajmem mieszkania.
W praktyce to my odpowiadamy za kontakt z najemcą, prezentację nieruchomości, podpisywanie umów, rozliczenia z najemcą oraz przygotowanie mieszkań do wynajmu.
W związku z ciągłym rozwojem firmy - poszukujemy osoby do stałej współpracy przy pracy biurowej, ale również z urozmaiceniem w postaci pracy w terenie w zależności od potrzeb.
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami firmy, tj. najemcami, którzy wynajmują od nas mieszkania, jak również z właścicielami, którzy oddali nam swoje mieszkania w opiekę - e-mailowy, telefoniczny, przez Whatsapp
obsługa najemców w bieżących sprawach
koordynowanie napraw oraz drobnych usterek na mieszkaniach, którymi się opiekujemy
współpraca z firmami zewnętrznymi oraz serwisantami w realizacji serwisów
przyjmowanie potencjalnych klientów “z ulicy”
przygotowywanie pism na bieżące potrzeby firmy
odbieranie poczty, przesyłek kurierskich, wysyłka korespondencji na poczcie
wprowadzanie danych do systemu
koordynowanie obiegu dokumentów w firmie, w tym głównie faktur
stała współpraca z pozostałymi działami firmy
inne obowiązki związane z bieżącą działalnością firmy
Czego oczekujemy:
dostępności od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
wysokiego poziomu komunikatywności oraz kultury osobistej
bardzo dobrej samoorganizacji pracy
samodzielności w działaniu
zaangażowania w powierzone zadania
inteligencji oraz intuicji w pełnieniu codziennych obowiązków
kreatywności oraz umiejętności rozwiązywania problemów
odpowiedzialności za podejmowane decyzje oraz powierzone zadania
umiejętność egzekwowania zleconych zadań od innych osób
język angielski na poziomie komunikatywnym, pozwalający swobodnie rozmawiać oraz pisać w języku angielskim
umiejętność poprawnego pisania maili/wiadomości/pism
obsługa pakietu MS Office (głównie praca w Excel)
prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
miłą atmosferę pracy w młodym zespole
szkolenie wstępne oraz wsparcie zespołu na każdym etapie pracy
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
różnorodność wykonywanych zadań (pracujesz trochę w biurze, trochę w terenie)
ciekawą, pełną wyzwań pracę, gdzie nie raz wiele wydarzeń Cię zaskoczy
możliwość rozwoju w branży nieruchomości
niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania obowiązków tj. komputer, telefon, auto służbowe do dyspozycji
mile widziani studenci studiów zaocznych
Nie czekaj, aplikuj! Być może szukamy właśnie na Ciebie :)
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?