- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Katowice
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śródmieście
Wynagrodzenie
4 400 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Katowice, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteś osobą otwartą, zaangażowaną i proaktywną? Komunikacja i budowanie relacji należy do Twoich mocnych stron? Lubisz pracować z ludźmi, potrafisz negocjować i cechuje Cię skuteczność? Jesteś osobą nastawioną na rozwój, wytrwale dążysz do osiągania swoich celów i potrafisz sobie radzić z wyzwaniami?
Zgłoś się do nas! W MEDIRA właśnie rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.
Kim jesteśmy?
W MEDIRA zajmujemy się opieką nad seniorami w ich domach. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie i rozwój rynku, stale prowadzimy rekrutacje na stanowisko Opiekunów osób starszych, którzy już od 10 lat czynią jesień życia naszych podopiecznych piękniejszą i bezpieczniejszą na terenie Niemiec i Polski. Dla nas rekrutacja to nie tylko proces, ale także pasja, dzięki której możemy dyktować nowe standardy w branży opieki. Nasza działalność opiera się na solidnych wartościach, które kierują naszą codzienną pracą. Na ich czele stoi misja zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom, elastyczne podejście, oraz troska o zdrowie członków zespołu, partnerów, podopiecznych i pracowników.
Zakres obowiązków:
Jako Specjalista ds. obsługi klienta w MEDIRA będziesz odpowiedzialna/y za obsługę i utrzymanie klientów, których pozyskuje i początkowo obsługuje Dział Rozwoju. Poprzez utrzymanie klienta rozumiemy dopasowywanie dla naszych Klientów odpowiednich Opiekunów, w odpowiednim terminie i utrzymywanie z nimi stałego kontaktu i relacji, tak by stale wspierać ich w rozwiązywaniu problemów i organizować u klientów stałą, bezpieczną opiekę.
Podczas procesu obsługi naszych klientów będziesz często korzystać z telefonu i maila, które w naszej działalności są podstawowymi formami kontaktu z Opiekunami, oraz Partnerami z terenu Niemiec, którzy wspierają nas w rozmowach i bezpośredniej obsłudze klientów, dlatego Twoje stanowisko nie będzie wymagało częstych wyjazdów do Niemiec, ani znajomości języka niemieckiego (nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z klientami). W naszym zespole mamy osoby, które świetnie mówią po niemiecku i przejmują zadania do wykonania w tym języku.
Raz w miesiącu, z wyprzedzeniem, wraz z Managerem działu obsługi klienta będziesz sporządzać plan pracy i obsługi klientów, na którym będziesz pracować w kolejnym miesiącu, co umożliwi Ci zaplanowanie pracy i przejrzystość współpracy z Działem Rozwoju, który w dużej mierze rekrutuje Opiekunów do stałych klientów, których będziesz mieć w obsłudze.
Podczas swojej pracy będziesz pracować na naszym systemie informatycznym, w którym będziesz przygotowywać dokumenty pracownicze jak np. umowy/aneksy/profile Opiekunów (CV na szablonie), organizować transporty, oraz przygotowywać kalkulacje ofert cenowych dla Klientów.
Ponieważ ważna jest dla nas jakość i rozwój, każde stanowisko w MEDIRA ma opisane standardy działania i wskaźniki, które pomagają nam działać spójnie i zgodnie ze standardami obsługi klienta. Odbywaliśmy liczne szkolenia z zakresu lean managementu i obsługi klienta. Na swoim stanowisku będziesz jasno wiedział, które aspekty są kluczowe i w jaki sposób je weryfikować.
Podczas wdrożenia będziesz miał/a stałe wsparcie Managera działu obsługi klienta, oraz członka naszego zespołu, który aktualnie pełni tę funkcję, byś mógł/a czuć się komfortowo, bezpiecznie i jak najlepiej wdrożyć w swoje zadania. Okres wdrożenia potrwa ok 2-3 miesięcy, dużo będzie zależało od Twojego zaangażowania i otwartości na uczenie się nowych rzeczy. Podzielimy się z Tobą wiedzą, która zdobywamy w branży od lat.
Wyróżnia nas przejrzystość i dbałość o Kandydatów. Podczas procesu rekrutacji poznasz przebieg procesu wdrożenia (onboardingu) oraz zakres materiałów szkoleniowo-mentoringowych, z których będziesz mógł/a korzystać, a także będziesz miał/a możliwość porozmawiać z co najmniej 3 osobami, z którymi będziesz bezpośrednio współpracować na tym stanowisku.
Nasze wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta, sprzedaży telefonicznej lub rekrutacji)
Znajomość oraz umiejętność wykorzystania w praktyce technik sprzedaży i negocjacji
Umiejętność radzenia sobie z niepowodzeniami (odporność na “NIE”)
Proaktywna postawa i umiejętność budowania dobrych, długofalowych relacji
Cierpliwość, umiejętność słuchania innych i rozumienia ich potrzeb
Zdolność rozwiązywania problemów, szukania rozwiązań i łagodzenia sytuacji konfliktowych
Elastyczność i umiejętność wyznaczania priorytetów
Umiejętność szybkiego analizowania sytuacji i pracy pod presją czasu
Znajomość języka niemieckiego (mile widziana, nie jest konieczna)
Co oferujemy?
Współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech i Polsce, która jest nastawiona na rozwój i stale poszerza portfolio.
Rodzaj zatrudnienia dopasowany do Twoich potrzeb i stabilne warunki zatrudnienia w docenianej na rynku firmie
Pracę w nowoczesnym biurze w ścisłym centrum Katowic
Premie adekwatne do zaangażowania i wyników pracy, wypłacane na jasnych, z góry znanych warunkach
Możliwość rozwoju i stałego polepszania swoich umiejętności (indywidualny plan rozwoju i szansa na uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych)
Dostęp do bazy wiedzy firmowej (online i offline),
Dużą samodzielność w działaniu
Możliwość pracy hybrydowej oraz elastyczny czas pracy (po okresie wdrożenia, możliwość pracy do 2 dni w tygodniu zdalnie)
Przyjazną atmosferę w miejscu pracy kreowaną przez zespół pełen pasji i zaangażowania, oraz wspólne docenianie i celebrowanie sukcesów, zarówno tych dużych jak i tych małych.
Inne benefity:
Wspólne świętowanie sukcesów i innych okazji, takich jak jubileusze i urodziny (wyjścia do restauracji, integracyjne eventy)
Program „Pracownik miesiąca”, który nagradza wyjątkowe zaangażowanie i postawy członków naszego zespołu
Brak formalnego dress-code’u
Prezenty i premie świąteczne
Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
Możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych, grupowych warunkach.
Jeżeli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie – prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Informacje dodatkowe:
Wynagrodzenie brutto: 4400-7000 PLN (podstawa + premie od wyników)
W razie pytań, prosimy o przesyłanie ich w formie wiadomości na OLX.
Rekrutacja trwa do 30.04.2024r.
Planowany start zatrudnienia: początek maja (dokładna data do ustalenia indywidualnie)
Lokalizacja
Katowice, Śródmieście
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?