Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Katowice
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Śródmieście
Dodane 25 kwietnia 2024

Specjalista ds. obsługi klienta

Wynagrodzenie

4 400 - 7 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Katowice, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteś osobą otwartą, zaangażowaną i proaktywną? Komunikacja i budowanie relacji należy do Twoich mocnych stron? Lubisz pracować z ludźmi, potrafisz negocjować i cechuje Cię skuteczność? Jesteś osobą nastawioną na rozwój, wytrwale dążysz do osiągania swoich celów i potrafisz sobie radzić z wyzwaniami?

Zgłoś się do nas! W MEDIRA właśnie rozpoczęliśmy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.

Kim jesteśmy?

W MEDIRA zajmujemy się opieką nad seniorami w ich domach. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie i rozwój rynku, stale prowadzimy rekrutacje na stanowisko Opiekunów osób starszych, którzy już od 10 lat czynią jesień życia naszych podopiecznych piękniejszą i bezpieczniejszą na terenie Niemiec i Polski. Dla nas rekrutacja to nie tylko proces, ale także pasja, dzięki której możemy dyktować nowe standardy w branży opieki. Nasza działalność opiera się na solidnych wartościach, które kierują naszą codzienną pracą. Na ich czele stoi misja zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom, elastyczne podejście, oraz troska o zdrowie członków zespołu, partnerów, podopiecznych i pracowników.

Zakres obowiązków:

Jako Specjalista ds. obsługi klienta w MEDIRA będziesz odpowiedzialna/y za obsługę i utrzymanie klientów, których pozyskuje i początkowo obsługuje Dział Rozwoju. Poprzez utrzymanie klienta rozumiemy dopasowywanie dla naszych Klientów odpowiednich Opiekunów, w odpowiednim terminie i utrzymywanie z nimi stałego kontaktu i relacji, tak by stale wspierać ich w rozwiązywaniu problemów i organizować u klientów stałą, bezpieczną opiekę.

Podczas procesu obsługi naszych klientów będziesz często korzystać z telefonu i maila, które w naszej działalności są podstawowymi formami kontaktu z Opiekunami, oraz Partnerami z terenu Niemiec, którzy wspierają nas w rozmowach i bezpośredniej obsłudze klientów, dlatego Twoje stanowisko nie będzie wymagało częstych wyjazdów do Niemiec, ani znajomości języka niemieckiego (nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z klientami). W naszym zespole mamy osoby, które świetnie mówią po niemiecku i przejmują zadania do wykonania w tym języku.

Raz w miesiącu, z wyprzedzeniem, wraz z Managerem działu obsługi klienta będziesz sporządzać plan pracy i obsługi klientów, na którym będziesz pracować w kolejnym miesiącu, co umożliwi Ci zaplanowanie pracy i przejrzystość współpracy z Działem Rozwoju, który w dużej mierze rekrutuje Opiekunów do stałych klientów, których będziesz mieć w obsłudze.

Podczas swojej pracy będziesz pracować na naszym systemie informatycznym, w którym będziesz przygotowywać dokumenty pracownicze jak np. umowy/aneksy/profile  Opiekunów (CV na szablonie), organizować transporty, oraz przygotowywać kalkulacje ofert cenowych dla Klientów. 

Ponieważ ważna jest dla nas jakość i rozwój, każde stanowisko w MEDIRA ma opisane standardy działania i wskaźniki, które pomagają nam działać spójnie i zgodnie ze standardami obsługi klienta. Odbywaliśmy liczne szkolenia z zakresu lean managementu i obsługi klienta. Na swoim stanowisku będziesz jasno wiedział, które aspekty są kluczowe i w jaki sposób je weryfikować.

Podczas wdrożenia będziesz miał/a stałe wsparcie Managera działu obsługi klienta, oraz członka naszego zespołu, który aktualnie pełni tę funkcję, byś mógł/a czuć się komfortowo, bezpiecznie i jak najlepiej wdrożyć w swoje zadania. Okres wdrożenia potrwa ok 2-3 miesięcy, dużo będzie zależało od Twojego zaangażowania i otwartości na uczenie się nowych rzeczy. Podzielimy się z Tobą wiedzą, która zdobywamy w branży od lat.

Wyróżnia nas przejrzystość i dbałość o Kandydatów. Podczas procesu rekrutacji poznasz przebieg procesu wdrożenia (onboardingu) oraz zakres materiałów szkoleniowo-mentoringowych, z których będziesz mógł/a korzystać, a także będziesz miał/a możliwość porozmawiać z co najmniej 3 osobami, z którymi będziesz bezpośrednio współpracować na tym stanowisku.

 

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta, sprzedaży telefonicznej lub rekrutacji)

  • Znajomość oraz umiejętność wykorzystania w praktyce technik sprzedaży i negocjacji

  • Umiejętność radzenia sobie z niepowodzeniami (odporność na “NIE”)

  • Proaktywna postawa i umiejętność budowania dobrych, długofalowych relacji

  • Cierpliwość, umiejętność słuchania innych i rozumienia ich potrzeb

  • Zdolność rozwiązywania problemów, szukania rozwiązań i łagodzenia sytuacji konfliktowych

  • Elastyczność i umiejętność wyznaczania priorytetów

  • Umiejętność szybkiego analizowania sytuacji i pracy pod presją czasu

  • Znajomość języka niemieckiego (mile widziana, nie jest konieczna)

 

Co oferujemy?

  • Współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech i Polsce, która jest nastawiona na rozwój i stale poszerza portfolio.

  • Rodzaj zatrudnienia dopasowany do Twoich potrzeb i stabilne warunki zatrudnienia w docenianej na rynku firmie

  • Pracę w nowoczesnym biurze w ścisłym centrum Katowic

  • Premie adekwatne do zaangażowania i wyników pracy, wypłacane na jasnych, z góry znanych warunkach

  • Możliwość rozwoju i stałego polepszania swoich umiejętności (indywidualny plan rozwoju i szansa na uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych)

  • Dostęp do bazy wiedzy firmowej (online i offline), 

  • Dużą samodzielność w działaniu

  • Możliwość pracy hybrydowej oraz elastyczny czas pracy (po okresie wdrożenia, możliwość pracy do 2 dni w tygodniu zdalnie)

  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy kreowaną przez zespół pełen pasji i zaangażowania, oraz wspólne docenianie i celebrowanie sukcesów, zarówno tych dużych jak i tych małych.

 

Inne benefity:

  • Wspólne świętowanie sukcesów i innych okazji, takich jak jubileusze i urodziny (wyjścia do restauracji, integracyjne eventy)

  • Program „Pracownik miesiąca”, który nagradza wyjątkowe zaangażowanie i postawy członków naszego zespołu

  • Brak formalnego dress-code’u

  • Prezenty i premie świąteczne

  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej

  • Możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych, grupowych warunkach.

 

Jeżeli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie – prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu!

Czekamy na Twoje zgłoszenie!

 Informacje dodatkowe:

Wynagrodzenie brutto: 4400-7000 PLN (podstawa + premie od wyników)

W razie pytań, prosimy o przesyłanie ich w formie wiadomości na OLX. 

Rekrutacja trwa do 30.04.2024r.

Planowany start zatrudnienia: początek maja (dokładna data do ustalenia indywidualnie)

Aplikuj

Lokalizacja

Katowice, Śródmieście

Śląskie

Śląskie, Katowice, Śródmieście
ID: 910999973

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon