- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Biała Podlaska
Lokalizacja
Biała Podlaska
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zadbano to firma z branży logistycznej, obsługująca ok. 600 klientów, w tym wielu liderów w swoich branżach. Zarządzamy ponad dwudziestoma centrami logistycznymi w całej Polsce. Realizujemy około miliona zleceń rocznie. Działamy na 9 rynkach europejskich i rozwijamy kolejne. W Zadbano rozwój i dobre relacje są naprawdę istotne. Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy dla najlepszych specjalistów i fachowców. Dla ludzi, którzy z satysfakcją zaczynają każdy dzień pracy.
Do naszego zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (w punkcie obsługi)
Miejsce pracy: Biała Podlaska
Twój zakres obowiązków:
- profesjonalna i kompleksowa obsługa Klienta
- sporządzanie i wystawianie dokumentów sprzedażowych
- planowanie tras dla Kierowców
- prace administracyjne
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy z Klientem
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji
Oferujemy:
- elastyczną formę zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o pracę)
- niezbędne narzędzia pracy
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy
- pracę w przyjaznym zespole, w renomowanej firmie będącej wiodącym operatorem logistycznym w Polsce
- pakiet benefitów (m.in. Karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Biała Podlaska,
Lubelskie