- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Pomorskie
- E-commerce (handel internetowy) - Gdańsk
- E-commerce (handel internetowy) - Aniołki
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
Wynagrodzenie
5 000 - 5 800 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gdańsk, Aniołki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Naszą firmę tworzy młody, dynamiczny zespół, który ceni kreatywność i nieszablonowe myślenie. Zależy nam na dobrej atmosferze, wzajemnym wsparciu i rozwoju.
Miejsce pracy: Gdańsk ul. Piecewska 19
Zakres obowiązków:
stacjonarna, mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta
udzielanie odpowiedzi na pytania i prośby Klientów m.in. w zakresie zakupów na Allegro, wyjaśnieniem procesu zakupu, kwestiami dostawy oraz zwrotu zamówień
wystawianie dokumentów sprzedażowych (mile widziana umiejętność pracy w systemie subiekt)
utrzymywanie dobrych relacji
Nasze wymagania:
sprawna obsługa komputera
bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
skrupulatność, dokładność oraz nastawienie na realizację wyznaczonych celów
To oferujemy
Dołączysz do doświadczonego, stale rozwijającego się działu sprzedaży;
Otrzymasz pełne wsparcie wdrożeniowe i szkolenie, które przygotuje Cię do samodzielnej pracy;
Będziesz częścią ambitnego, doświadczonego i zgranego zespołu;
Gwarantujemy umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Otrzymasz wynagrodzenie 5 000 zł - 5 800 zł/mies. brutto
Praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od godz. 8:00 do godz. 16:00.
Lokalizacja
Gdańsk, Aniołki
Pomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?