- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Komorniki
Wynagrodzenie
5 000 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Komorniki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji elektronicznej salonu sprzedaży i serwisu, Rejestracja i śledzenie nowych kontaktów.
Kontakt z klientami firmy celem umówienia wizyty i identyfikacja innych potencjalnych szans sprzedażowych;
Objaśnianie klientowi informacji o usługach i produktach
Pozyskiwanie informacji dla klientów
Poprawne i efektywne prowadzenie rezerwacji wizyt i zmian terminów oraz potwierdzeń z jednodniowym wyprzedzeniem
Rzetelna, codzienna rejestracja wszystkich czynności i osiągniętych rezultatów
Współpraca z pozostałymi działami firmy
Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez uzgodnione kanały komunikacji
Obsługa systemów CRM oraz FOCUS
Realizacja jakościowych i ilościowych wskaźników
Obsługa Kasy fiskalnej
Nasze wymagania
Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych z zachowaniem najwyższych standardów jakości,
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
Pozytywne nastawienie,
Gotowość do pracy zmianowej 8-16 oraz 10-18
Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Zainteresowanie branżą motoryzacyjną.
To oferujemy
Otrzymasz umowę o pracę
Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie
Gwarantujemy Ci pracę dla marki o stabilnej pozycji na rynku
Będziesz mieć również możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z: ubezpieczenia grupowego dla siebie i rodziny, Karty Multisport
Aplikacje prosimy dostarczać poprzez OLX lub drogą elektroniczną na wskazany w ogloszeniu adres email
Lokalizacja
Komorniki,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?