- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Katowice
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śródmieście
Wynagrodzenie
5 000 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Katowice, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteś osobą zaangażowaną, komunikatywną i wytrwale dążącą do osiągnięcia postawionych sobie celów? Praca z ludźmi sprawia Ci ogrom satysfakcji? Masz dar przekonywania i wiesz, jak prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne?
Jeżeli odpowiedź na powyższe pytania brzmi „TAK”, to szukamy właśnie Ciebie! W MEDIRA aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta i rekrutacji.
Kim jesteśmy?
W MEDIRA zajmujemy się opieką nad seniorami w ich domach. Ze względu na rosnące zapotrzebowanie i rozwój rynku, stale prowadzimy rekrutacje na stanowisko Opiekunów osób starszych, którzy już od 10 lat czynią jesień życia naszych podopiecznych piękniejszą i bezpieczniejszą na terenie Niemiec i Polski. Dla nas rekrutacja to nie tylko proces, ale także pasja, dzięki której możemy dyktować nowe standardy w branży opieki. Nasza działalność opiera się na solidnych wartościach, które kierują naszą codzienną pracą. Na ich czele stoi misja zapewnienia bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom, elastyczne podejście, oraz troska o zdrowie członków zespołu, partnerów, podopiecznych i pracowników.
Zakres obowiązków:
Jako Specjalista ds. obsługi klienta i rekrutacji w MEDIRA będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie odpowiedniej obsługi i wsparcia, a także budowanie trwałych relacji zarówno z klientami, jak i naszymi pracownikami (Opiekunami osób starszych).
Podczas procesu obsługi naszych klientów będziesz często korzystać z telefonu i maila, które w naszej działalności są podstawowymi formami kontaktu. W ten sposób będziesz przedstawiał/a usługi naszym klientom, jak i oferty pracy kandydatom na Opiekunów osób starszych. Do Twoich zadań będzie należało także budowanie relacji z partnerami.
Zajmiesz się również przygotowywaniem profili kandydatów dla klientów, kalkulacją ofert cenowych, a także organizacją transportów. Będziesz także aranżować spotkania z potencjalnymi kandydatami na opiekunów w biurze naszej firmy. Co więcej, będziesz ściśle współpracować z działem płac poprzez wsparcie w dokumentacji klientów i pracowników (faktury, listy obecności). Zajmiesz się również przygotowywaniem umów/arkuszy dla opiekunów, jak i klientów.
Będziesz także współpracować z działem marketingu poprzez uczestnictwo w spotkaniach online lub w biurze w celu omówienia spraw bieżących oraz podsumowania i ustalenia priorytetów na dany tydzień (np. konieczność publikacji nowych ofert pracy i pozyskania opiekunów). Twoim obowiązkiem będzie również dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów i wprowadzanie niezbędnych zmian w procesach wewnętrznych poprzez regularne monitorowanie opinii i sugestii klientów (dzięki ankietom e-mail i sms). Będziesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie firmy poprzez wdrażanie skutecznych strategii poprawy jakości obsługi i produktów.
Ponadto, na tym stanowisku będziesz również uczestniczyć w różnorakich wydarzeniach, takich jak kongresy i konferencje branżowe.
Ponieważ ważna jest dla nas jakość i rozwój, każde stanowisko w MEDIRA ma opisane standardy działania i wskaźniki, które pomagają nam działać spójnie i zgodnie ze standardami obsługi klienta. Odbywaliśmy liczne szkolenia z zakresu lean managementu i obsługi klienta. Na swoim stanowisku będziesz jasno wiedział, które aspekty są kluczowe i w jaki sposób je weryfikować.
Podczas wdrożenia będziesz miał/a stałe wsparcie Managera działu obsługi klienta, byś mógł/a czuć się komfortowo, bezpiecznie i jak najlepiej wdrożyć się w swoje zadania. Okres wdrożenia potrwa ok 2-3 miesięcy, dużo będzie zależało od Twojego zaangażowania i otwartości na uczenie się nowych rzeczy. Podzielimy się z Tobą wiedzą, która zdobywamy w branży od lat.
Wyróżnia nas przejrzystość i dbałość o Kandydatów. Podczas procesu rekrutacji poznasz przebieg procesu wdrożenia (onboardingu) oraz zakres materiałów szkoleniowo-mentoringowych, z których będziesz mógł/a korzystać, a także będziesz miał/a możliwość porozmawiać z co najmniej 3 osobami, z którymi będziesz bezpośrednio współpracować na tym stanowisku.
Nasze wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta, sprzedaży telefonicznej lub rekrutacji)
Znajomość oraz umiejętność wykorzystania w praktyce technik sprzedaży i negocjacji
Umiejętność pracy ze skryptem rozmowy
Umiejętność radzenia sobie z niepowodzeniami (odporność na “NIE”)
Proaktywna postawa i umiejętność budowania dobrych, długofalowych relacji
Cierpliwość, umiejętność słuchania innych i rozumienia ich potrzeb
Zdolność rozwiązywania problemów i łagodzenia sytuacji konfliktowych
Pozytywne podejście do wyzwań
Umiejętność pracy w zespole i dążenie do osiągania wspólnych celów
Umiejętność szybkiego analizowania sytuacji i pracy pod presją czasu
Elastyczność – umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków i sytuacji
Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy?
Współpracę z nowoczesną firmą zajmującą się opieką nad osobami starszymi w Niemczech i Polsce, która jest nastawiona na rozwój i stale poszerza portfolio.
Rodzaj zatrudnienia dopasowany do Twoich potrzeb i stabilne warunki zatrudnienia w docenianej na rynku firmie
Pracę w nowoczesnym biurze w ścisłym centrum Katowic
Premie adekwatne do zaangażowania i wyników pracy, wypłacane na jasnych, z góry znanych warunkach
Możliwość rozwoju i stałego polepszania swoich umiejętności (indywidualny plan rozwoju i szansa na uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych)
Dostęp do bazy wiedzy firmowej (online i offline),
Niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon)
Dużą samodzielność w działaniu
Możliwość pracy hybrydowej oraz elastyczny czas pracy (po okresie wdrożenia, możliwość pracy do 2 dni w tygodniu zdalnie)
Przyjazną atmosferę w miejscu pracy kreowaną przez zespół pełen pasji i zaangażowania, oraz wspólne docenianie i celebrowanie sukcesów, zarówno tych dużych jak i tych małych.
Inne benefity:
Wspólne świętowanie sukcesów i innych okazji, takich jak jubileusze i urodziny (wyjścia do restauracji, integracyjne eventy)
Program „Pracownik miesiąca”, który nagradza wyjątkowe zaangażowanie i postawy członków naszego zespołu
Brak formalnego dress-code’u
Prezenty i premie świąteczne
Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
Możliwość skorzystania z prywatnego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych, grupowych warunkach.
Jeżeli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie – prześlij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Informacje organizacyjne:
Wynagrodzenie brutto: 50******00 PLN (podstawa + premie od wyników)
W razie pytań, prosimy o przesyłanie ich w formie wiadomości na OLX.
Rekrutacja trwa do 09.05.2024r.
Planowany start zatrudnienia: maj/czerwiec (dokładna data do ustalenia indywidualnie).
Lokalizacja
Katowice, Śródmieście
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?