- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Małopolskie
- E-commerce (handel internetowy) - Raba Wyżna
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie motoryzacyjnym
Lokalizacja
Raba Wyżna
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
URBANIAK AUTOMOTIVE z siedzibą w Rabie Wyżnej, posiada 34 – letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
Firma prowadzi centrum motoryzacyjne posiadające serwis samochodowy, stację kontroli pojazdów, stację demontażu pojazdów oraz sklep motoryzacyjny.
www.urbaniakautomotive.pl
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA INTERNETOWEGO
I SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Opis stanowiska/Twoje zadania:
• jesteś odpowiedzialny/a za telefoniczną i mailową obsługę klienta,
• weryfikujesz poprawność doboru przez klientów części samochodowych za pomocą odpowiednich programów,
• przyjmujesz i rozpatrujesz reklamacje,
• udzielasz szczegółowych odpowiedzi na zapytania klientów odnośnie oferowanych produktów.
Wymagania:
• obsługa komputera i podstawowych programów użytkowych,
• asertywność i empatia
• umiejętność prowadzenia rozmów z klientem,
• kultura osobista,
• sumienność,
• umiejętność pracy w zespole,
• mile widziane doświadczenie, lecz nie jest wymagane, wszystkiego można się nauczyć.
Oferujemy:
• pracę w młodym zespole,
• pracę przy rozwoju jednego z największych sklepów internetowych z branży motoryzacyjnej,
• możliwości awansu i rozwoju,
• szkolenia,
• dostęp do nowoczesnych technologii,
• satysfakcjonujące zarobki ograniczone jedynie własnymi możliwościami,
• przyjazne środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez platformę OLX, bądź kontakt telefoniczny.
Lokalizacja
Raba Wyżna,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?