- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Racibórz
Lokalizacja
Racibórz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Praca w TBI Technology Sp. z o.o. to praca pełna wyzwań, inspiracji i możliwości rozwoju.
Dołącz do naszego zespołu.
Obecnie szukamy kandydata na stanowisko Specjalista ds. obsługi sprzedaży i serwisu
Do zadań pracownika będzie należało:
Obsługa zgłoszenia serwisowego (kontakt z klientem, otwarcie zlecenia serwisowego w systemie),
Zakup części zamiennych,
Rozliczanie zleceń serwisowych – wystawianie faktur i dokumentów magazynowych RW, WZ,
Prowadzenie magazynu części zamiennych,
Współpraca z dostawcami i podwykonawcami, prowadzenie negocjacji,
Rozwijanie działalności handlowej działu serwisu,
Praca w systemie CRM Livespace oraz Comarch XL.
Od kandydatów oczekujemy:
Mile widziana znajomość branży przemysłowej i technologii obróbki skrawaniem,
Wykształcenia średniego,
Znajomości obsługi komputera i programów z Pakietu MS Office,
Sumienności i skrupulatności,
Orientacji na klienta,
Umiejętności współpracy w zespole,
Znajomości języka angielskiego.
Oferujemy:
ciekawą pracę na umowę o pracę,
prowizję handlową o sprzedaży części,
premie miesięczne i świąteczne,
"wczasy pod gruszą",
system MyBenefit,
niezbędne narzędzia pracy,
możliwość rozwoju - szkolenia.
Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wskazanych powyżej danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, prowadzonej przez TBI Technology Sp. z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r.Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Racibórz,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?