Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Platinum Mountain Hotel & SPA to ekskluzywny Resort położony w malowniczej, górskiej miejscowości - Szklarskiej Porębie. Na kompleks składa się luksusowy Hotel 5* oraz 11 komfortowych Apartamentowców i Platinum Adults, obiekt dedykowany dla gości dorosłych 12+. Resort dysponuje blisko 150 pokojami oraz 400 apartamentami, 5 salami konferencyjnymi i oferuje swoim gościom bogatą, rodzinną infrastrukturę z kompleksem basenów, saun, siłownią oraz strefą SPA Dr Irena Eris Beauty, a także trzema restauracjami a'la carte i lobby barem.
Specjalista/ka ds. rekrutacji i administracji HR
miejsce pracy: Szklarska Poręba
Dla osób spoza regionu oferujemy pracę z możliwością zakwaterowania na terenie naszego resortu.
Opis stanowiska:
Przeprowadzanie pełnego procesu rekrutacyjnego, w tym tworzenie i publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i kontakt z kandydatami,
Planowanie i organizacja działań związanych z rekrutacją, w tym targi pracy, eventy rekrutacyjne, kontakty z biurami karier i aktywność employer branding,
Monitorowanie wskaźników rekrutacyjnych oraz analiza rynku pracy i trendów rekrutacyjnych w celu dostosowania strategii rekrutacyjnej firmy,
Zarządzanie bazą danych kandydatów i utrzymywanie relacji z potencjalnymi pracownikami,
Administrowanie platformą onboardingową oraz prowadzenie działań związanych z wdrożeniem nowych pracowników i organizacja szkoleń wdrożeniowych,
Koordynacja programu praktyk i staży,
Przygotowywanie i aktualizacja dokumentów i procedur HR,
Wspieranie działań związanych z komunikacją wewnętrzną oraz innych projektów realizowanych przez dział,
Bliska współpraca z HR Managerem w zakresie prowadzonych projektów.
Wymagania:
Min. 2 letnie doświadczenie w rekrutacji kandydatów na różne stanowiska,
Umiejętność przeprowadzania skutecznych rozmów kwalifikacyjnych,
Umiejętność budowania relacji z kandydatami i współpracy ze szkołami branżowymi i wyższymi,
Doświadczenie w obsłudze systemów ATS oraz narzędzi HRIS,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) oraz programu Canva,
Umiejętności analizy i raportowania danych związanych z rekrutacją i HR,
Samodzielność, dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
Otwartość, kreatywność, lekkie pióro oraz dbałość o szczegóły.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie resortu,
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
Atrakcyjne zniżki na masaże i zabiegi SPA oraz korzystanie z oferty gastronomicznej hotelu, a także pobyty w hotelach z grupy Górskie Resorty,
Ubezpieczenie grupowe,
Śniadania pracownicze,
Paczki świąteczne,
Parking dla pracowników.
Dołącz do naszego #PlatynowegoZespołu, który tworzą zdolni, kreatywni, energiczni i pełni pasji do hotelarstwa ludzie.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Zielona Góra,
Lubuskie