- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Świętokrzyskie
- Administracja, prace biurowe - Wąchock
Specjalista ds. sprzedaży
Lokalizacja
Wąchock
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
OPIS
Drewmex Group - lider europejskiego rynku blatów dębowych, płyt meblowych oraz produktów ogrodowych, ze względu na dynamiczny rozwój poszukuje pracownika na stanowisku: specjalista ds. handlowych
Miejsce pracy: ul. Św. Rocha 30 ; 27-215 Wąchock
Zakres obowiązków
Realizacja strategii sprzedażowej i czynny udział w jej wdrażaniu
Kompleksowa obsługa Klientów na powierzonym regionie (przygotowywanie ofert, weryfikacja i koordynacja procesu realizacji zamówień)
Tworzenie raportów i analiz sprzedażowych
Obsługa stałych i pozyskiwanie nowych Klientów na terenie Polski oraz za granicą
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i nowymi Klientami
Prowadzenie korespondencji handlowej oraz rozmów telefonicznych
Stała współpraca z Działami Księgowości, Planowania Produkcji, Reklamacji oraz Magazynem
Archiwizacja ofert handlowych i wprowadzanie dokumentów handlowych do systemu
wysyłanie ofert oraz pozostałej korespondencji handlowej
nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów
realizacja wyznaczonych celów i utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy.
Okazjonalnie - wyjazdy na targi i inne wydarzenia branżowe
Wymagania
Biegła znajomość pakietu MS OFFICE (głównie arkusza kalkulacyjnego Excel)
Znajomość systemów ERP (systemy sprzedażowo-magazynowe)
Zaangażowanie, skuteczność, dobra organizacja pracy własnej
Doświadczenie w obsłudze stałych oraz pozyskiwaniu nowych Klientów
Doświadczenie w kontakcie z klientem zagranicznym
Umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów handlowych
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
Doświadczenie w zakresie organizacji procesów logistycznych (organizacja transportu)
Znajomość procedur przewozów zagranicznych INCOTERMS , dokumentacji transportowej i odpraw celnych
Doświadczenie w zarządzaniu obiegiem dokumentacji handlowej w obrocie zagranicznym
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami
Nastawienie na rozwój, osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i skuteczność działania
Komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Znajomość branży produkcji drzewnej
Lokalizacja
Wąchock,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?