Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Pomorskie
  6. Administracja, prace biurowe - Słupsk
Dodane 19 kwietnia 2024

Specjalista ds. sprzedaży / administracji

Lokalizacja

Słupsk

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno-sprzedażowych / specjalista ds. sprzedaży / asystent zarządu

 

Miejsce pracy: Słupsk

 

GŁÓWNE ZADANIA:

 

Nadzór nad obiegiem spraw administracyjnych, obejmujących m.in.:

·       obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

·       obsługa przesyłek kurierskich przychodzących i wychodzących,

·       obsługa telefoniczna,

·       nadzór nad materiałami biurowymi,

·       nadzór nad organizacją biura,

·       nadzór nad zamówieniami,

·       współpracę z podwykonawcami, firmami kurierskimi i transportowymi.

 Podejmowanie działań w obszarze sprzedażowo-marketingowym m.in.:

·       Sprawdzanie listy mailingowej z aktualnymi przetargami,

·       Sprawdzanie newsletterów branżowych pod kątem poszukiwań nowych możliwości biznesowych,

·       Przygotowywanie ofert przetargowych wspólnie z działem rozwoju biznesu,

·       Sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych, a także analizowanie i porównywanie otrzymanych ofert,

·       Przygotowywanie ofert handlowych, 

·       Kontakt z klientem,

·       Negocjowanie warunków umów i zleceń w porozumieniu z przełożonym,

·       Poszukiwanie potencjalnych możliwości sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych,

·       Rozwój nowych rynków.

Prowadzenie podstawowych spraw kadrowo- księgowych we współpracy z księgowością zewnętrzną, obejmujących m.in.:

·       Stosowanie procedur w sprawie obiegu faktur i pozostałych dokumentów księgowych,

·       Występowanie z wnioskami o gwarancje wadialne, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancje zwrotu zaliczki,

·       Prowadzenie akt osobowych we współpracy z działem kadr,

·       Kontrola kompletności i terminów ważności dokumentów, w tym kadrowych – badania okresowe, wnioski urlopowe etc.

·       Prowadzenie wstępnej rekrutacji pracowników,

·       Kontrola rozliczeń delegacji pracowniczych.

Sprawy operacyjne m.in.:

·       Sporządzanie wniosków o dofinansowania,

·       Poszukiwanie możliwości pozyskiwania funduszy europejskich bądź innych form wsparcia rozwoju przedsiębiorstwa, produktów, usług, B+R, eksportu etc.,

·       Poszukiwanie firm zajmujących się pozyskiwaniem funduszy,

·       Współpraca przy wypełnianiu kompleksowych wniosków o pozyskiwanie dotacji i dofinansowań,

·       Organizowanie transportu z rynków zagranicznych oraz nadzór nad terminowością dostaw,

·       Współpraca z agencjami celnymi przy transporcie międzynarodowym.

 

WYMAGANIA:

Od kandydatów oczekujemy:

·       minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

·       odpowiedzialności, samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy w systemie zadaniowym,

·       zaangażowania oraz inicjatywy w działaniu,

·       dobrej znajomości pakietu Office, w szczególności Word i Excel,

·       staranności i sumienności w wykonywaniu prac.

 

MILE WIDZIANE:

·       umiejętności analityczne,

·       obsługa pełnego pakietu OFFICE,

·       j. angielski.

 

OFERUJEMY:

·       pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,

·       możliwość doskonalenia zawodowego,

·       motywacyjny system wynagrodzeń,

·       dodatkowe benefity.

Aplikuj

Lokalizacja

Słupsk,

Pomorskie

Pomorskie, Słupsk
ID: 912966854

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon