- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Key Account Manager
- Key Account Manager - Śląskie
- Key Account Manager - Częstochowa
- Key Account Manager - Zawodzie - Dąbie
Lokalizacja
Częstochowa, Zawodzie - Dąbie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się importem i sprzedażą szeroko pojętych produktów codziennego użytku, a także małego, średniego i dużego AGD oraz RTV z krajów azjatyckich.
Nasza działalność, trwająca nieprzerwanie od ponad 12 lat, opiera się zarówno na handlu B2B jak i B2C. Wierzymy, że podstawą rozwoju firmy są ludzie, dlatego też bardzo skrupulatnie dobieramy współpracowników i poszukujemy osób ambitnych oraz kompetentnych, którzy chcą rozwijać się angażować i rozwijać zawodowo.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży hurtowej / eksportowej
Czym będziesz się zajmować?
Rozwojem firmy na terenie Polski (sieci sklepów, hurtownie branżowe) oraz aktywnym wyszukiwaniem i pozyskiwaniem kontrahentów na rynkach międzynarodowych;
Utrzymywaniem kontaktów biznesowych z obecnymi klientami;
Realizacją planów sprzedażowych oraz obsługa zamówień na przydzielonych rynkach;
Identyfikacja nowych potencjalnych kierunków rozwoju sprzedaży hurtowej w Polsce jak i exportowej;
Przygotowywaniem rozwiązań dla klientów, przygotowywaniem ofert dla nich;
Negocjowaniem cen i warunków współpracy z klientami;
Aktywnym wprowadzeniem na rynki sprzedażowe nowych produktów dla obecnych i nowych klientów firmy;
Budowaniem i podtrzymywanie trwałych relacji biznesowych;
Przygotowaniem dokumentacji ;
Współpracą z pozostałymi działami w strukturze firmy.
Aplikuj jeśli:
Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
Językiem angielskim posługujesz się doskonale w mowie i piśmie;
Łatwo nawiązujesz kontakty,
Masz zdolności analityczne i umiesz wyciągać mądre wnioski;
Praca pod presją czasu z dynamicznie zmieniającymi się priorytetami nie jest Ci straszna;
Lubisz pracować w grupie i bezproblemowo dogadujesz się ze współpracownikami;
Jesteś gotów/gotowa do podjęcia pracy stacjonarnie w naszym biurze w Częstochowie.
Mile widziane:
Praktyczna znajomości programu Baselinker;
Praktyczna znajomość pakietu MS Office szczególnie Excel;
Znajomość e-commerce (rozumienie zasad handlu internetowego, zasad działania sklepów/platform online), wiedza w obszarze logistyki i komunikacji w e-commerce;
Co możemy Ci zaoferować?
Pracę w firmie o bardzo mocno ugruntowanej pozycji na rynku, a mimo to ciągle się rozwijającej, będącej liderem na skalę kraju w wielu branżach;
Umowę o pracę i bardzo uczciwe wynagrodzenie;
Wdrożenie, dzięki któremu szybko zrozumiesz jak działamy i czego oczekujemy;
Możliwość realizowania własnych pomysłów;
Szansę na zdobycie cennych doświadczeń i wiedz;
Dużą swobodę w działaniu;
Nowoczesne, ładnie urządzone biuro wyposażone w wiele udogodnień;
Dobrej jakości, ergonomiczny sprzęt oraz wydajny komputer pozwalający komfortowo i efektywnie pracować;
Nie zwlekaj!
Wyślij do nas swoje CV w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną! Podkreślamy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie formuły w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).
Lokalizacja
Częstochowa, Zawodzie - Dąbie
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?