Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Radom
Dodane 03 maja 2024

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń

Wynagrodzenie

4 800 - 7 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Radom

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Częste podróże służbowe, Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zleceń – umowa o pracę

Firma Tyflokom poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i obsługi zleceń

Obowiązki:

·         Analiza rynku usług szkoleniowych i doradczych oraz kreowanie nowych produktów, szkoleń i usług,

·         Kreowanie i realizacja nowych strategii sprzedaży,

·         Obsługa administracyjna i merytoryczna Bazy Usług Rozwojowych,

·         Wyszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych na usługi szkoleniowe i doradcze oraz opracowywanie ofert na ich realizację,

·         Koordynacja i współpraca przy realizacji usług szkoleniowych, doradczych i innych (w tym w miejscu ich realizacji),

·         Przygotowywanie umów i rozliczeń pracy trenerów,

·         Kontrola poprawności i kompletności dokumentacji z realizacji usług,

·         Archiwizacja dokumentów z realizacji usług (w wersji elektronicznej i w oryginalnej),

·         Przygotowywanie raportów i zestawień z realizacji usług,

·         Współpraca przy pisaniu i realizacji projektów dofinansowanych ze środków krajowych i unijnych,

·         Realizacja zakupów związanych z obsługą szkoleń i biura,

·         Asystowanie pracownikom z niepełnosprawnością narządu wzroku (niewidomym) w trakcie podróży służbowych i wykonywaniu bieżących prac biurowych,

·         Współpraca i wykonywanie innych czynności związanych z działalnością Firmy.

Wymagania:

·         Wykształcenie wyższe,

·         Znajomość trybów i zasad realizacji zamówień publicznych,

·         Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,

·         Biegła obsługa komputera i programów biurowych (MS Word i MS Excel) (umiejętności będą weryfikowane w trakcie procesu rekrutacji),

·         Umiejętność korzystania z narzędzi Google (dysk, kalendarz, formularze),

·         Umiejętność korzystania z narzędzi do zdalnej komunikacji (Zoom, MS Teams, Google Meet),

·         Samodzielność i kreatywność,

·         Dobra organizacja pracy,

·         Mobilność i dyspozycyjność, gotowość do udziału w wyjazdach służbowych na terenie Polski,

·         Dodatkowy atut: prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

·         Umowę o pracę,

·         Kartę MultiSport,

·         Możliwość udziału w szkoleniach,

·         Rozwój osobisty i nabywanie nowych kompetencji zawodowych.

Aplikuj

Lokalizacja

Radom,

Mazowieckie

Mazowieckie, Radom
ID: 914610293

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon