- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Sosnowiec
Wynagrodzenie
4 500 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Sosnowiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Od 2006 roku w firmie APET sprawiamy, że życie ludzi i ich pupili każdego dnia staje się wygodniejsze, pełne wzajemnej miłości i oddania. Zwierzęta to nasza pasja, dlatego wszystkim ich miłośnikom zapewniamy dostęp do najwyższej klasy, wyjątkowych i różnorodnych produktów dla zwierząt.
Jeśli kochasz zwierzęta, jesteś osobą otwartą i optymistycznie nastawioną do życia oraz lubisz wyzwania – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży internetowej i administracji
Miejsce pracy: Sosnowiec (Zagórze)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo na okres ok. 20-24 miesięcy)
Zakres obowiązków:
Profesjonalna, zgodna z przekazanymi standardami obsługa klienta,
fachowe doradztwo produktowe,
aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę,
obsługa klientów za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu oraz innych narzędzi wspierających komunikację,
bieżąca obsługa zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego oraz powiązanych kanałów sprzedaży (m.in. fakturowanie, kontakty z klientami),
obsługa produktów i treści w sklepie internetowym (dodawanie, aktualizacja),
krótkotrwałe zastępstwa na innych stanowiskach sprzedażowych (m.in. sklepy stacjonarne) oraz okazjonalny udział w eventach sprzedażowych.
Oczekiwania:
Umiejętność budowania długofalowych, opartych na zaufaniu relacji z klientami,
co najmniej podstawowa wiedza z zakresu żywienia, pielęgnacji oraz wychowania zwierząt (szczególnie w kategorii: pies i kot),
mile widziane doświadczenie w pracy w branży zoologicznej lub wykształcenie kierunkowe,
odpowiedzialność, zaangażowanie i umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
umiejętność obsługi oraz pracy w aplikacjach biurowych (arkusze kalkulacyjne, dokumenty).
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (umowa o pracę na okres próbny, umowa o pracę na czas określony do momentu powrotu osoby zastępowanej),
motywujący system premii w zależności od uzyskanych wyników (po okresie próbnym),
cykl szkoleń produktowych oraz kompleksowe wdrożenie do pracy,
wsparcie i szacunek ze strony przełożonych i współpracowników,
możliwość samorealizacji i wdrażania własnych rozwiązań i pomysłów,
pełną wyzwań, odpowiedzialną pracę w koleżeńskiej atmosferze, gdzie poczujesz się częścią zespołu.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Przy zgłoszeniu proszę załączyć nazwę stanowiska pracy, na które przesyłane są dokumenty.
Prosimy o dołączenie do dokumentów klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).”
Lokalizacja
Sosnowiec,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?