- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Chełmek
Lokalizacja
Chełmek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
kompleksowa obsługa sprzedażowa oraz budowanie i utrzymywanie długofalowych, partnerskich relacji z obecnymi klientami,
rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych poprzez pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, korzystając ze wszystkich dostępnych form kontaktu (telefon, email, spotkania, wyjazdy).
Nasze wymagania
znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
bardzo dobra znajomość programów MS Office np. Excel, Word,
staranność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki,
chęć poszerzania wiedzy oraz rozwijania umiejętności i wiedzy technicznej,
komunikatywność i umiejętność działania w grupie.
To oferujemy
atrakcyjne i stabilne miejsce pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu,
umowa o pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
rozbudowany system szkoleniowy: szkolenia wdrożeniowe oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne służące stałemu rozwojowi w firmie,
wspierający zespół, zapewniający pomoc w procesie sprzedaży,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premia,
zakup produktów z portfolio firmy na preferencyjnych warunkach.
Lokalizacja
Chełmek,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?