- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Pomorskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Gdynia
- Specjalista ds. obsługi klienta - Orłowo
Lokalizacja
Gdynia, Orłowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dołącz do naszego zespołu w Vectrze i odkryj swoje możliwości!
Poszukujemy Specjalisty ds. Szkoleń w obszarze Call Center w Gdyni.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej.
Indywidualne podejście i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Przyjazną atmosferę pracy w zespole specjalistów.
Brak dress code'u.
Możliwość kreowania własnych programów szkoleniowych.
Narzędzia pracy i karta Multisport.
Zniżki na usługi Vectry.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online.
Sesje coachingowe i współpraca z menedżerami.
Tworzenie materiałów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnej.
Raportowanie postępów i rekomendowanie działań usprawniających.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy call center lub obsłudze klienta
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Komunikatywność, pozytywna energia i umiejętność pracy w zespole.
Pasja do pracy z ludźmi i organizacja pracy.
Prawo jazdy kategorii B i gotowość do wyjazdów służbowych.
Spełniasz te wymagania? Aplikuj już teraz!
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez VECTRA SA w celu prowadzonej rekrutacji. Zostałem poinformowany o moich prawach, danych Administratora i Inspektorze Ochrony Danych, dobrowolności zgody, możliwości jej wycofania, okresie przetwarzania danych i celu ich przetwarzania.”
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Gdynia, Orłowo
Pomorskie