- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Ursynów
Wynagrodzenie
4 500 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Cartrack Polska – to najczęściej wybierany dostawca rozwiązań telematycznych w Polsce, wchodzący w skład międzynarodowych struktur Cartrack Holding, który obecny jest w 23 krajach na 5 kontynentach. Jesteśmy producentem urządzeń oraz oprogramowania, z którego korzysta już blisko 2 mln użytkowników na całym świecie. Dzięki naszym rozwiązaniom przedsiębiorcy i menadżerowie flot mogą redukować bieżące koszty użytkowania pojazdów, zwiększać poziom bezpieczeństwa kierowców oraz poprawiać procesy biznesowe w organizacji. Jako firma technologiczna dostarczamy nowoczesnych, intuicyjnych rozwiązań. Z naszych usług korzystają małe, średnie i duże przedsiębiorstwa wyposażając w system CARTRACK swoje floty pojazdów niezależnie od ich przeznaczenia.
Jesteśmy stabilną i transparentną firmą technologiczną, która cały czas rozwija i doskonali portfel swoich usług BIG DATA. W Polsce od 2009 roku nieustannie rozwijamy nasze struktury w których działa już ponad 100 osób i nadal dynamicznie rośniemy w odpowiedzi na stale zwiększające się potrzeby rynku.
Dołącz do firmy o międzynarodowym DNA i know-how. Jako pracodawca z sektora nowych technologii i motoryzacji zapewniamy stabilne zatrudnienie i bardzo kreatywne, pełne wyzwań środowisko pracy. Dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
Twój zakres obowiązków
Przy profesjonalnym wsparciu będziesz rozwijał/a się w zespole, który telefonicznie kontaktuje się z klientem.
My dostarczymy Ci wszystko - Ty tylko umawiasz spotkania dla mobilnych handlowców.
Zależy nam na stworzeniu stabilnego rozwijającego się zespołu.
Przy kompleksowych szkoleniach, lecz bez sztywnych schematów wspólnie odczarujemy telefoniczny kontakt z klientem.
Nasze wymagania
Nastawienie na realizację celów
Zapał do pracy i zorientowanie na wysokie zarobki
Dar przekonywania i umiejętność używania języka korzyści
Biegła znajomość języka polskiego
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych z klientem biznesowym
Smykałka do sprzedaży
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie, podstawa + realne prowizje
Wybraną przez Ciebie formę współpracy - umowa o pracę, zlecenie, B2B
Wynagrodzenie podstawowe oraz premię bez limitów za ilość i efektywność umówionych spotkań
Szkolenia, które przygotują Cię do Twojej pracy
Wsparcie trenerskie i managerskie
Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Bezpieczeństwo zatrudnienia i długofalową współpracę
Benefity w postaci opieki medycznej i karty Multisport, dofinansowanie do biletów do kina, bony podarunkowe
Elastyczność w układaniu grafiku
Nowoczesne biuro ze strefą relaksu i brak korporacyjnych absurdów
Zdrową atmosferę oraz liczne integracje
W związku z profilem prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku szczególnych, przewidzianych prawem stanowisk pracy, Cartrack Polska zastrzega prawo do żądania, w uzasadnionych przypadkach, przedstawienia aktualnego zaświadczenia o niekaralności
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Mazowieckie