Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Wsparcie techniczne
  5. Wsparcie techniczne - Mazowieckie
  6. Wsparcie techniczne - Warszawa
  7. Wsparcie techniczne - Włochy
Anna Mańkowska
Dodane 25 kwietnia 2024

specjalista ds. wsparcia techniczno-informatycznego z j. hiszpańskim

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Marzysz o pracy, która pozwoli Ci rozwiązywać problemy, kreatywnie myśleć i nieustannie się rozwijać? Poszukujemy entuzjastów obszaru IT i nowych technologii, z pasją do obsługi klienta oraz umiejętnością komunikacji w języku hiszpańskim i angielskim!Dołącz do dynamicznego zespołu jako specjalista ds. wsparcia techniczno-informatycznego w renomowanej firmie z branży artykułów domowych i wspieraj kolegów z innych krajów w rozwiązywaniu problemów informatycznych!

oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracę
  • możliwość pracy w 80% zdalnej (4 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)
  • sprzęt niezbędny do pracy
  • szeroki pakiet szkoleń wprowadzających
  • możliwość elastycznego czasu pracy
  • pracę w systemie równoważnym (między 7.00 a 20.00, 7 dni w tygodniu)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa)
  • możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
  • zdobycie cennego doświadczenia i wiedzy u boku specjalistów

zadania

  • wsparcie techniczno-informatyczne za pomocą różnych kanałów wsparcia
  • obsługa w językach obcych (hiszpański i angielski)
  • rozwiązywanie przychodzących problemów w odpowiednim czasie
  • wykonywanie obowiązków zgodnie z procesami, zasadami i wytycznymi
  • współpraca w zespole IT Service Desk
  • monitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia

oczekujemy

  • znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. B2
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
  • umiejętności techniczno-informatycznych
  • zainteresowania sieciami, bazami danych, programowaniem, majsterkowaniem przy komputerze
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)
  • otwartości na naukę i rozwój
  • otwartości na wyzwania i kreatywne rozwiązywanie problemów
  • otwartości na prace w zespole, komunikatywności
  • otwartości na pracę zmianową (7.00 - 20.00, 7 dni w tygodniu)
  • otwartości na dojazd do biura kilka razy w miesiącu 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Włochy
ID: 912638662

Darmowa aplikacja na Twój telefon