- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lubelskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A:
Koordynacja i współpraca z lokalnymi partnerami serwisowymi.
Bieżący kontakt z klientami Spółki w zakresie codziennej współpracy.
Wprowadzanie i aktualizacja danych do systemów elektronicznych dotycząca realizowanych prac serwisowych.
Aktywna współpraca z innymi działami firmy.
JAKIE KOMPETENCJE SĄ NIEZBĘDNE:
Poszukujemy osoby, która:
Posiada doświadczenie w obsłudze klienta, pracy związanej z nawiązywaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji.
Lubi pracę z ludźmi, wielozadaniowość i nowe wyzwania.
Jest otwarta na klienta, słucha jego potrzeb i potrafi im sprostać.
Posiada prawo jazdy kategorii B.
Mieszka na terenie województwa lubelskiego.
CO NAS WYRÓŻNIA I DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ:
Praca w pełni zdalna.
Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa lub prywatne ubezpieczenie na życie, platforma do nauki języków obcych.
Doświadczony, wspierający zespół.
Swobodna atmosfera pracy.
Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie