Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Siechnice
Dodane 23 kwietnia 2024

Specjalista ds. Zakupów

Lokalizacja

Siechnice

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

PPO Siechnice jest jednym z najnowocześniejszych producentów warzyw szklarniowych w Polsce, które obecnie dostarcza swe produkty do takich sklepów jak Lidl, Biedronka czy Kaufland. W istniejącej od 1980 roku firmie w przestrzennych, komputerowo sterowanych i nowocześnie wyposażonych szklarniach o powierzchni 45 ha pomidory uprawiane są według sprawdzonych na świecie technologii przyjaznych środowisku człowieka.

Zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko: Specjalista ds. zakupów

Miejsce pracy: Siechnice (ul. Opolska 30)

Zakres obowiązków:

  • Realizacja zakupów we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami;

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych, zamówień, kontraktów;

  • Przygotowywanie i zatwierdzanie (we współpracy z innymi działami lub funkcjami wsparcia w razie potrzeby) końcowych wersji umów z dostawcami i usługodawcami do podpisu zgodnie z reprezentacją spółki;

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami;

  • Wyszukiwanie i wybór dostawców;

  • Negocjowanie warunków dostaw;

  • Negocjowanie umów handlowych;

  • Analizowanie trendów i rynku dostawców w celu znajdowania najlepszych rozwiązań;

  • Kreowanie i realizacja strategii zakupowej w powierzonych kategoriach zakupowych;

  • Współtworzenie i ulepszanie procesów w obszarze zakupów, w tym generowanie oszczędności i  optymalizacja kosztów;

  • Kontrola faktur w zakresie poprawności cen, wyjaśnianie ewentualnych niegodności;

  • Sporządzanie analiz, zestawień i raportów oraz współpraca z pozostałymi działami firmy;

  • Opracowywanie i wdrażanie planów redukcji kosztów;

  • Składanie i egzekwowanie realizacji zamówień;

  • Wspieranie strategii firmy poprzez realizację założonych celów w obszarze zakupów;

  • Kompletowanie dokumentacji zakupowej.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z obszaru zakupowego (logistyka, zarządzanie łańcuchem dostaw);

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku zdobytym w dużej organizacji;

  • Znajomość pakietu Microsoft Office;

  • Znajomość dostępnych narzędzi zakupowych;

  • Asertywność, przekonująca i skuteczna komunikacja;

  • Umiejętność prowadzenia negocjacji;

  • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,

  • Samodzielność w działaniu;

  • Doświadczenie w tworzeniu danych i raportów;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu;

  • Znajomość zagadnień i procedur z obszaru zakupów i jakości;

  • Umiejętność pracy z dużą ilością danych, skrupulatność i dokładność.

Co chcemy Ci zaoferować?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe;

  • Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia;

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych klikając przycisk Aplikuj!

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Siechnice,

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Siechnice
ID: 908943853

Darmowa aplikacja na Twój telefon