- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Lubuskie
- E-commerce (handel internetowy) - Kierzno
Specjalista ds. zakupów direct i obsługi klienta
Wynagrodzenie
6 000 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kierzno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Obsługa telefoniczna oraz e-mail sklepu internetowego oraz kont firmowych na serwisach sprzedażowych takich jak m.in. Allegro, OLX i innych marketplace
Bezpośrednia obsługa klientów stacjonarnych
Profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów, akcesoriów (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej/ hydraulicznej)
Doradztwo techniczne w zakresie asortymentu
Wsparcie dla klientów korzystających ze sklepu internetowego
Współpraca z zespołem w celu osiągnięcia wspólnych celów sprzedażowych,
Wprowadzanie nowego asortymentu do systemu ERP firmy
Wyszukiwanie nowych produktów do oferty handlowej i dostawców w celu optymalizacji kosztów
Analiza stanów magazynowych, dbanie o odpowiednią rotację towaru
Negocjowanie warunków handlowych oraz technicznych z dostawcami
Nadzór nad dokumentacją zakupową
Zapewnienie racjonalnego doboru dostawców i produktów przy uwzględnieniu wymagań kosztowych, jakościowych oraz terminów realizacji dostaw
Nasze wymagania
Umiejętność zarządzania czasem oraz samodzielnego podejmowania decyzji
Umiejętność spokojnego i wyrozumiałego podejścia do klientów oraz dobre umiejętności negocjacyjne
Biegła obsługa komputera oraz podstawowy zmysł techniczny
Silne zaangażowanie w swoje zadania i chęć ciągłego rozwijania własnych umiejętności i wiedzy
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym w celu obsługi zamówień zagranicznych, dodatkowym atutem będzie znajomość języka czeskiego lub niemieckiego
To oferujemy
Konkurencyjne wynagrodzenie
Wsparcie podczas wdrożenia
Przyjazne, otwarte i wspierające środowisko pracy w młodym zespole
Rabaty pracownicze na produkty firmy
Udział w branżowych targach, konferencjach i wydarzeniach
Praca od poniedziałku do piątku w jednym systemie zmianowym
Mile widziane:
2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta (preferowane doświadczenie na infolinii ogólnej/obsługowej, telefony przychodzące oraz e-mail)
2-letnie doświadczenie w obszarze zakupów
Doświadczenie w pracy na systemach Baselinker lub Monitor
Znajomość zasad rękojmi i gwarancji
PRACA STACJONARNA
Benefity
dofinansowanie nauki języków
zniżki na firmowe produkty i usługi
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
mieszkanie służbowe
dofinansowanie dojazdów do pracy
O nas
Brenor powstał w 2001 roku. Pierwsze lata działalności to nauka, poznawanie rynku oraz doskonalenie produktu. W 2008 roku, ze względu na pozyskanie kilku dużych odbiorców, Brenor zmienił siedzibę na przestronny, mieszczący się na 5ha, zakład produkcyjny, pozwalający na płynne realizowanie zamówień. Polska siedziba firmy to jednocześnie jej europejskie przedstawicielstwo. Krzyżują się tu europejskie szlaki handlowe z zachodu na wschód i z północy na południe. Dzięki takiej lokalizacji firma jest w stanie zapewnić doskonałą obsługę i wsparcie dla największych firm z branży. Dzięki wykwalifikowanej kadrze pracowniczej i zdolności do ulepszania produktu poprzez świadome działanie, nasze zlewozmywaki cechuje połączenie dobrego designu z maksymalną użytecznością. Nowoczesny park technologiczny pozwalają na szybkość wdrażania innowacyjnych wzorów i powtarzalną jakość produktów. Wyroby od momentu pomysłu, przez szkice, rysunki, modele a ostatecznie formy i finalny gotowy produkt powstają na terenie zakładu.
Brenor to firma stworzona przez ludzi z pasją, która ciągle się rozwija i ulepsza, która pozostaje otwarta na dialog, zmiany i poszukiwanie rozwiązań aby wspólnie z klientami odnieść sukces.
Lokalizacja
Kierzno,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?