- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Włochy
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Ecotec Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład międzynarodowej grupy Ecotec Silent Energy zajmującej się budową wielkopowierzchniowych farm fotowoltaicznych. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. zakupów i sprzedaży do pracy w naszym biurze Warszawie.
Zakres obowiązków:
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i dostawcami
Opracowywanie zapytań ofertowych
Analizowanie potrzeb klientów i tworzenie dedykowanych rozwiązań, dostosowanych do ich potrzeb i wymagań
Praca z działem księgowo-finansowym, w celu zapewnienia m.in. prawidłowego fakturowania
Realizacja projektów wewnętrznych, w tym opracowywanie dokumentacji projektowej rysunków technicznych i innych związanych z realizacją projektów
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i dostawcami
Realizacja działań związanych ze sprzedażą, w tym opracowywanie ofert handlowych
Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
Min. 1 rok doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych ze Sprzedażą i Zaopatrzeniem
Wykształcenie wyższe (min. inżynier)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny)
Znajomość obsługi programów MS Office w stopniu zaawansowanym
Znajomość AutoCAD lub równoważne na poziomie zaawansowanym
Prawo jazdy kat. B
Kreatywność, zaangażowanie i zapał do pracy
Determinacja samodyscyplina i systematyczność w codziennej pracy
Umiejętność koncepcyjnego myślenia
Mile widziane:
Znajomość języka niemieckiego
Doświadczenie w branży budowlanej
Znajomość branży PV
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i globalnym zasięgu
Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego takie jak praca w ramach projektów zagranicznych m.in. w Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii
Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi / procesów podnoszących efektywność spółki
Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy
Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony współpracowników
Dogodną lokalizację biura
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
Udział w szkoleniach związanych z zajmowanym stanowiskiem
Kartę Lunch Pass i Multisport
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Mazowieckie