Lokalizacja
Kobyłka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Główny zakres obowiązków:
Przygotowywanie i wdrażanie planów zamówień materiałów i usług dla produkcji;
Przygotowywanie zapytań ofertowych i wybór dostawców;
Aktywne poszukiwanie nowych dostawców;
Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień;
Negocjowanie cen oraz warunków handlowych;
Przygotowywanie projektów umów w języku polskim i angielskim;
Zarządzanie dokumentami (zamówienia, umowy, dowody dostaw, faktury i inne) i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami;
Rozwiązywanie problemów związanych z całym procesem zakupowym i doskonalenie procesu.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe;
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (mile widziane w firmie produkcyjnej);
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
Bardzo doba umiejętność obsługi pakietu Office (Word, Excel);
Mile widziana znajomość obsługi systemów klasy ERP (Dynamics NAV);
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
Mile widziana znajomość rysunków technicznych;
Wysoki poziom umiejętności budowania i utrzymywania relacji.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prywatną opiekę medyczną
Ubezpieczenie na życie
Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole
Brak dress codu’e
Owocowe dni
Spotkania integracyjne
Współpracę z firmą z kapitałem zagranicznym wykorzystującej innowacyjne rozwiązania
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kobyłka,
Mazowieckie