- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
- Administracja, prace biurowe - Wrocław
- Administracja, prace biurowe - Krzyki
Specjalista ds. zarządzania zamówieniami
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami dla naszego Klienta - szwajcarskiej firmy, uznanego producenta maszyn produkcyjnych
Twój zakres obowiązków:
· Monitorowanie zamówień sprzedaży
· Zarządzanie kompletną komunikacją z lokalnym działem obsługi sprzedaży w celu przetwarzania wszystkich zamówień klientów i organizacji wysyłki materiałów
· Zarządzanie sytuacjami wyczerpania zapasów
· Planowanie dostępności materiałów
· Zapewnienie uniknięcia sytuacji braku zapasów materiałów poprzez stosowanie efektywnego planowania zapasów bezpieczeństwa
· Analizowanie i określanie poziomów zapasów (tj. zapasów bezpieczeństwa) dla wprowadzanych lub wycofywanych materiałów produktowych
· Analizowanie zużycia materiałów oraz określanie, obliczanie i utrzymywanie typowych parametrów zapasów, takich jak zapasy bezpieczeństwa, zapasy docelowe, punkt ponownego zamawiania, MOQ lub EOQ
· Planowanie poziomów zapasów
Wymagania:
· Zdolność do aktywnego przejmowania odpowiedzialności za proces rozwiązywania problemów
· Zarządzanie czasem i organizacja pracy
· Dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie
· MS Office
· Licencjat z administracji / ekonomii / techniczny / lub pokrewny
Mile widziane
Międzynarodowe środowisko organizacji i doświadczenie SSC
Oferujemy:
· Praca w międzynarodowej organizacji
· Przyjazna praca zespołowa z hybrydowym modelem pracy w zależności od Twojej gotowości
· Rozwój osobisty i biznesowy poprzez udział w projektach, zadaniach
· Opieka medyczna
· Multisport
· Ubezpieczenie na życie
· Premia urlopowa
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?