- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Specjalista ds. Obsługi Rezerwacji , Krótkoterminowy Najmem
Wynagrodzenie
5 000 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Praktyka / staż
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma SuperApart sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem specjalizującym się w krótkoterminowym najmie nieruchomości. Nasza firma oferuje komfortowe i luksusowe mieszkania oraz apartamenty. Dostarczamy pozytywne doświadczenia naszym Gościom. Stale się rozwijamy. Obecnie do naszego zespołu obsługi rezerwacji poszukujemy doświadczonej osoby, którą interesuje obsługa klienta na wysokim poziomie, z proaktywnym podejściem do pracy i gotowością do dalszego rozwoju w ramach naszej firmy.
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Rezerwacji
Typ zatrudnienia: Pełny etat
Obowiązki:
Współpraca z Liderem dz. Obsługi Rezerwacji w zarządzaniu codziennymi operacjami firmy.
Szkolenie i wdrażanie mniej doświadczonych pracowników
Monitorowanie procesu obsługi klienta oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Pomoc w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy.
Kontrola procesu przyjmowania rezerwacji oraz dostępności nieruchomości. / Efektywna realizacja procesu rezerwacji
Rozwiązywanie bieżących problemów i zapobieganie konfliktom z klientami oraz członkami zespołu.
Tworzenie raportów i analizy dotyczące wyników działalności firmy.
Wymagania:
Przyjmowanie rezerwacji od klientów, zarządzanie nimi oraz aktualizacja systemu rezerwacji.
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, odpowiadając na pytania i rozwiązywanie ewentualnych problemów.
Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu maksymalizacji liczby rezerwacji.
Monitorowanie dostępności nieruchomości i dostosowywanie cen w zależności od popytu i podaży.
Sporządzanie raportów dotyczących rezerwacji i analiza danych w celu optymalizacji działu rezerwacji.
Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu w branży nieruchomości lub hotelarskiej minimum rok.
Umiejętność efektywnej komunikacji i pracy w zespole.
Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem.
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Ambicja do rozwoju zawodowego i gotowość do nauki.
Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
Umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji.
Oferujemy:
Konkurencyjne wynagrodzenie.
Pracę w dynamicznym i przyjaznym środowisku.
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w firmie.
Dostęp do szkoleń i wsparcia w dalszym kształceniu.
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
Pracę w zgranym zespole.
Firma SuperApart sp. z o.o. to miejsce, gdzie Twoje umiejętności i zaangażowanie zostaną docenione. Dołącz do nas.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?