Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Pomorskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Gdańsk
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Wrzeszcz
Dodane Dzisiaj o 15:13

Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim

Wynagrodzenie

6 500 - 7 200 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Gdańsk, Wrzeszcz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

OPIS

Dołącz do zespołu Service Desk IT i rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Lokalizacja: Gdańsk, Grunwaldzka 50

U nas otrzymasz:

  • Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.

  • Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku.

  • Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.

  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!

Jak wygląda dzień pracy?

Jesteśmy działem wspierającym wewnętrznych użytkowników znanej marki. Nasi pracownicy to pasjonaci IT i …. kawy :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla naszych użytkowników, rozwiązujemy ich problemy  a naszym nadrzędnym celem jest ich zadowolenie. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą!

Wyróżniają Cię:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.

  • Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.

  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk IT / obsłudze klienta.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Proces rekrutacji:

1. Zadanie online > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online > 4. Walidacja językowa

Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

O nas 

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Gdańsk, Wrzeszcz

Pomorskie

Pomorskie, Gdańsk, Wrzeszcz
ID: 910841193

Darmowa aplikacja na Twój telefon