- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Ursynów
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
CO OD NAS DOSTAJESZ:
- Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
- Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
- Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
- Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
- Prezent powitalny na dobry początek,
- 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
- Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
- Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
- Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
- Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
- Akcjonariat Pracowniczy,
- Wolontariat w godzinach pracy,
- Parking dla pracowników,
- Brak dress codu,
- Pracę w systemie hybrydowym,
- Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR).
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- Obsłudze spraw i zapytań Klientów w tym skarg i reklamacji,
- Dbaniu o wysokie standardy obsługi klienta i terminową realizacja zgłoszeń,
- Raportowaniu i kontroli procesów reklamacyjnych, zapewniając optymalne zakończenie obsługi posprzedażowej,
- Udziale w projektach dotyczących rozwoju obsługi posprzedażowej,
- Współpracy z pracownikami innych działów,
- Przeprowadzaniu szkoleń dla wybranych ekip zgodnie z planem przez co przyczynia się do wzrostu świadomości pracowników,
- Udzielaniu wsparcia konsultantom w pierwszej linii Contact Center.
CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:
- Doświadczenia w posprzedażowej obsłudze Klienta (skargi, reklamacje),
- Doświadczenia w obsłudze zgłoszeń e-commerce będzie dodatkowym atutem,
- Wykształcenia minimum średniego,
- Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomość pakietu MS Office,
- Dokładności i dobrej organizacji pracy,
- Otwartości i chęci uczenia się.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
ul. Puławska 427
Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Mazowieckie