Specjalista / Specjalistka ds. content marketingu i PR
Lokalizacja
Stary Wiśnicz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków:
Opracowywanie strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia zaangażowania i świadomości marki.
Tworzenie regularnych postów, treści wideo i grafik do publikowania na platformach społecznościowych.
Analiza danych i monitorowanie efektywności kampanii mediów społecznościowych za pomocą narzędzi analitycznych.
Opracowanie nieskomplikowanych grafik spójnych z identyfikacją wizualną wszystkich marek przy użyciu narzędzi takich jak np. Canva, GIMP, Adobe Express
Tworzenie różnorodnych treści, takich jak artykuły, reklamy prasowe, banery online, e-booki, scenariusze animacji i filmów.
Opracowywanie Media Planów - strategii marketingu treści opartej na badaniach rynkowych i analizie konkurencji.
Optymalizacja treści na WWW pod kątem SEO w celu zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach internetowych.
Analiza danych i monitorowanie wyników, aby dostosować strategię marketingu treści i zwiększyć jej skuteczność.
Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki poprzez różne kanały komunikacji.
Tworzenie strategii komunikacyjnych w celu dotarcia do docelowej grupy odbiorców i budowania relacji z mediami.
Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych w celu efektywnego przekazywania informacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Zarządzanie wewnętrznymi komunikatami i informacjami dla pracowników.
Budowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymi, takimi jak media, klienci, dostawcy itp.
Koordynacja działań komunikacyjnych z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności przekazu.
Nasze wymagania:
Doskonała komunikacja: Umiejętność klarownego i skutecznego przekazywania informacji zarówno w piśmie (tzw. lekkie pióro), jak i werbalnie.
Kreatywność: Zdolność generowania oryginalnych pomysłów na treści.
Analityczne myślenie: Umiejętność analizowania danych, monitorowania efektywności działań oraz wyciągania wniosków z wyników .
Zrozumienie mediów społecznościowych: Znajomość różnych platform mediów społecznościowych, ich mechanizmów działania oraz trendów w marketingu społecznościowym.
Organizacja i zarządzanie czasem: Umiejętność efektywnego planowania, priorytetyzowania zadań.
Zdolność do pracy zespołowej: Umiejętność współpracy z różnymi osobami i działami w firmie oraz budowania pozytywnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi i mediami.
Elastyczność i dostosowywanie się do zmian: Posiadanie zdolności do szybkiego przystosowania się do nowych trendów, technologii i sytuacji rynkowych.
Pasja i zaangażowanie: Chęć ciągłego rozwoju, nauki i doskonalenia swoich umiejętności w dziedzinie PR, komunikacji, mediów społecznościowych lub marketingu treści jest kluczowa.
Doświadczenie min. roczne.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
To oferujemy:
Konkurencyjne wynagrodzenie
Umowa o pracę lub kontrakt B2B
Możliwość budowania doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Realizację samodzielnych i odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku
Długoterminową współpracę
Dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej
Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Elastyczny czas pracy (6-14, 7-15, 8-16)
Brak dress-code’u
Pracę stacjonarną w Wiśniczu k/Bochni
Benefity:
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
służbowy telefon do użytku prywatnego
brak dress code’u
parking dla pracowników
Aplikuj już teraz! CV prześlij na adres: praca[at]igloo.pl
Lokalizacja
Stary Wiśnicz,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?