Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Pszenno
Dodane 26 kwietnia 2024

Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Archiwizacji

Lokalizacja

Pszenno

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru w Europie.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Archiwizacji w Pszennie.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Szeroki pakiet benefitów, tj. nielimitowana prywatna opieka medyczna z szerokim zakresem specjalizacji i badań medycznych (także dla członków rodziny), świadczenia z zakresu sportu, kultury, rekreacji

  • Świadczenia socjalne, np. pożyczki na zakup mieszkania/domu, wczasy pod gruszą, świadczenia i paczki okolicznościowe, deputat cukrowy

  • Nagroda wypłacana po dokonaniu rocznej oceny pracowniczej

  • Coroczne podwyżki

  • Profesjonalne szkolenia

Wymagania:

  • Znajomość przepisów prawa regulujących postępowanie z dokumentacją archiwalną

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu archiwistyki / wyższe historyczne o specjalności archiwalnej / kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia / wykształcenie średnie w zawodzie technik archiwista

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe

  • Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego

  • Umiejętność formułowania dokumentów urzędowych i administracyjnych

  • Skrupulatność, samodzielność, odpowiedzialność

Zakres obowiązków:

  • Archiwizowanie i opracowywanie dokumentów oraz materiałów archiwalnych

  • Nadzór, klasyfikacja, przechowywanie, zabezpieczenie oraz przekazywanie dokumentacji do brakowania zgodnie z wymogami określonymi w przepisach prawa

  • Sporządzanie dokumentów personalnych dla byłych pracowników jako następca prawny i przechowawca dokumentów

  • Zarządzanie powierzchnią użytkową oraz warunkami panującymi w pomieszczeniach, w których znajduje się zarchiwizowana dokumentacja

  • Bezpośrednia współpraca z ZUS, w tym obsługa programu Płatnik

  • Udzielanie informacji na temat zarchiwizowanej dokumentacji oraz jej udostępnianie zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • Współpraca z Archiwum Państwowym i innymi instytucjami państwowymi

  • Opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań

  • Obsługa Sali Historycznej (tzw. Muzeum Cukrownictwa)

Aplikuj

Lokalizacja

Pszenno,

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Pszenno
ID: 911263848

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon