Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Doradca klienta, sprzedawca
  5. Doradca klienta, sprzedawca - Wielkopolskie
  6. Doradca klienta, sprzedawca - Myślęcin
Dodane 01 maja 2024

Specjalista Sprzedaży Zagranicznej

Wynagrodzenie

5 000 - 6 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Myślęcin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Szukamy do naszego zespołu specjalisty sprzedaży zagranicznej. Koniecznym warunkiem zatrudnienia na oferowanym stanowisku jest biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz posiadanie doświadczenia w handlu.

Zaaplikuj, jeśli ważne są dla Ciebie nasze wartości, takie jak lojalność, solidność, szczerość, pracowitość, dążenie do rozwoju, kontakt z różnymi kulturami. Nasi pracownicy od początku stają się pełnoprawnymi członkami zespołu i partnerami, posiadającymi realny wpływ na decyzje oraz działania firmy.

 

Ramowy zakres zadań na stanowisku:

·         utrzymywanie relacji z istniejącymi kontrahentami B2B

·         obsługa otrzymywanych zamówień

·         udzielanie kontrahentom informacji technicznych, dotyczących oferowanych produktów, we współpracy z innymi działami firmy

·         kontrolowanie realizacji otrzymywanych zamówień

·         przygotowywanie dokumentów sprzedażowych

·         współpraca z firmami spedycyjnymi

·         systematyczne prowadzenie bazy kontrahentów

·         sporządzanie ofert handlowych

·         reprezentacja firmy podczas zagranicznych i krajowych imprez targowych (1-2 razy w roku)

 

Czego oczekujemy?

·         bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie

·         znajomości innych języków obcych będzie dużym atutem

·         doświadczenia w handlu, mile widziane doświadczenie w handlu zagranicznym

·         bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności handlowych i nastawienia na rezultaty

·         znajomości technik sprzedaży

·         umiejętności budowania doskonałych relacji interpersonalnych

·         konsekwencji w działaniu

·         umiejętności wypracowywania kompromisów

·         komunikatywności i wysokiej kultury osobistej

·         znajomości pakietu MS Office, w tym przede wszystkim Excel

·         prawa jazdy kategorii B i gotowości do wyjazdów służbowych

·         zaangażowania, samodzielności, odpowiedzialności i kreatywności

·         umiejętności planowania i organizowania pracy własnej

 

 

Oferujemy:

·         zatrudnienie na umowę o pracę,

·         wsparcie HR BP w okresie 12 miesięcy adaptacji,

·         wsparcie coacha w rozwoju zawodowo-osobistym,

·         niezwykle przyjemną atmosferę pracy,

·         pakiet zdrowotny,

·         elastyczny czas pracy - równoważny czas pracy,

·         możliwość pracy hybrydowej po pełnym okresie adaptacji,

·         zdobycie wszechstronnego doświadczenia w zakresie obsługi klientów,

·         możliwość realizacji odpowiedzialnych zadań,

·         niezbędne narzędzia pracy,

·         szkolenia i możliwość indywidualnego rozwoju,

·         udział w spotkaniach integracyjnych,

·         premia zależna od wyników po okresie pełnego wdrożenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, spełniającymi w/w oczekiwania. Nie odsyłamy niewykorzystanych ofert.

W celu przyjęcia aplikacji prosimy o dołączenie do dokumentów zgłoszeniowych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko pracy przez Complet Chmielewscy sp. j. zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119).

Klauzula informacyjna dt. Complet Chmielewscy sp. j. jest dostępna na stronie www.complet.com.pl

Aplikuj

Lokalizacja

Myślęcin,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Myślęcin
ID: 914112821

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon