- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Wielkopolskie
- Doradca klienta, sprzedawca - Myślęcin
Wynagrodzenie
5 000 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Myślęcin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Szukamy do naszego zespołu specjalisty sprzedaży zagranicznej. Koniecznym warunkiem zatrudnienia na oferowanym stanowisku jest biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz posiadanie doświadczenia w handlu.
Zaaplikuj, jeśli ważne są dla Ciebie nasze wartości, takie jak lojalność, solidność, szczerość, pracowitość, dążenie do rozwoju, kontakt z różnymi kulturami. Nasi pracownicy od początku stają się pełnoprawnymi członkami zespołu i partnerami, posiadającymi realny wpływ na decyzje oraz działania firmy.
Ramowy zakres zadań na stanowisku:
· utrzymywanie relacji z istniejącymi kontrahentami B2B
· obsługa otrzymywanych zamówień
· udzielanie kontrahentom informacji technicznych, dotyczących oferowanych produktów, we współpracy z innymi działami firmy
· kontrolowanie realizacji otrzymywanych zamówień
· przygotowywanie dokumentów sprzedażowych
· współpraca z firmami spedycyjnymi
· systematyczne prowadzenie bazy kontrahentów
· sporządzanie ofert handlowych
· reprezentacja firmy podczas zagranicznych i krajowych imprez targowych (1-2 razy w roku)
Czego oczekujemy?
· bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
· znajomości innych języków obcych będzie dużym atutem
· doświadczenia w handlu, mile widziane doświadczenie w handlu zagranicznym
· bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności handlowych i nastawienia na rezultaty
· znajomości technik sprzedaży
· umiejętności budowania doskonałych relacji interpersonalnych
· konsekwencji w działaniu
· umiejętności wypracowywania kompromisów
· komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
· znajomości pakietu MS Office, w tym przede wszystkim Excel
· prawa jazdy kategorii B i gotowości do wyjazdów służbowych
· zaangażowania, samodzielności, odpowiedzialności i kreatywności
· umiejętności planowania i organizowania pracy własnej
Oferujemy:
· zatrudnienie na umowę o pracę,
· wsparcie HR BP w okresie 12 miesięcy adaptacji,
· wsparcie coacha w rozwoju zawodowo-osobistym,
· niezwykle przyjemną atmosferę pracy,
· pakiet zdrowotny,
· elastyczny czas pracy - równoważny czas pracy,
· możliwość pracy hybrydowej po pełnym okresie adaptacji,
· zdobycie wszechstronnego doświadczenia w zakresie obsługi klientów,
· możliwość realizacji odpowiedzialnych zadań,
· niezbędne narzędzia pracy,
· szkolenia i możliwość indywidualnego rozwoju,
· udział w spotkaniach integracyjnych,
· premia zależna od wyników po okresie pełnego wdrożenia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, spełniającymi w/w oczekiwania. Nie odsyłamy niewykorzystanych ofert.
W celu przyjęcia aplikacji prosimy o dołączenie do dokumentów zgłoszeniowych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko pracy przez Complet Chmielewscy sp. j. zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119).
Klauzula informacyjna dt. Complet Chmielewscy sp. j. jest dostępna na stronie www.complet.com.pl
Lokalizacja
Myślęcin,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?