Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Warmińsko-mazurskie
  6. Administracja, prace biurowe - Olsztyn
Dodane 22 kwietnia 2024

Specjalista/starszy specjalista ds współpracy z przedsiębiorcami

Lokalizacja

Olsztyn

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymagane

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Miejsce pracy: Olsztyn

Główne obowiązki:

Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie działalności i oferty PARP dla interesariuszy Agencji z Polski Wschodniej oraz popularyzacja koncepcji GOZ i powiązanych z nią procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw, w tym w szczególności:

1)        bieżąca znajomość oferty Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;

2)        prowadzenie bieżącej analizy potrzeb przedsiębiorców z Polski Wschodniej;

3)        współpraca z przedsiębiorcami, organizacjami przedsiębiorców (w tym z organizacjami branżowymi), instytucjami, uczelniami i jednostkami samorządu terytorialnego w województwach Polski Wschodniej;

4)        zbieranie danych i informacji o przedsiębiorcach z Polski Wschodniej (potencjalnych klientach PARP);

5)        organizacja i obsługa spotkań konsultacyjno-informacyjnych i promocyjnych z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu w zakresie oferty Agencji;

6)        organizacja i prowadzenie prezentacji dla przedsiębiorców w regionie podczas spotkań, konferencji, w formule stacjonarnej i on-line;

7)        uczestnictwo w charakterze eksperta w imprezach zewnętrznych;

8)        opracowanie i rozpowszechnianie materiałów dotyczących działań i oferty PARP;

9)        realizacja poszczególnych działań marketingowych;

10)     ustalanie celów promocyjnych;

11)     bieżąca współpraca z konsultantami Infolinii PARP w zakresie zgłoszeń wymagających konsultacji;

12)     przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań;

13)     opracowywanie wspólnie z dyrektorem BREO budżetu BREO oraz harmonogramów wydatków BREO;

Wymagania konieczne :

Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów

Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego związanego między innymi z wdrażaniem (bądź aplikowaniem i rozliczaniem) programów współfinansowanych ze środków UE lub budżetu państwa.

Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu programów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności z PARP) lub budżetu państwa. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania różnych form działalności gospodarczej.

Znajomość języka angielskieg  na poziomie podstawowym

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

Inne:

  • komunikatywność,

  • duża motywacja do pracy oraz kultura osobista;

  • dobra organizacja pracy własnej;

  • doświadczenie w obsłudze klientów zewnętrznych;

  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych;

  • znajomość zasad aplikowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE;

  • umiejętność przygotowywania analiz i prezentacja danych;

  • umiejętność współpracy w zespole;

Wymagania pożądane:

Wykształcenie: wyższe – szczególnie związane z FE lub administracyjne bądź ekonomiczne;

Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w pracy na podobnym zakresem obowiązków stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości lub w obszarze finansów/bankowości; doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie, w szczególności w zakresie inwestycji lub prac B+R.

Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu administracji biurowej, zasad RODO, prawa zamówień publicznych; znajomość uregulowań prawnych i zasad związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.

Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Poziom obsługi programów komputerowych: biegła znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

Umiejętność prowadzenia szkoleń/prezentacji.

Umiejętność prowadzenia spotkań w formie wideokonferencji (poprzez MS Teams).

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;

  • Możliwość posiadania karty Multisport;

  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;

  • Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;

  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych;

  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.

 Dołącz do swojej aplikacji następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (pod nr 6231).

Aplikuj

Lokalizacja

Olsztyn,

Warmińsko-mazurskie

Warmińsko-mazurskie, Olsztyn
ID: 911908724

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon