- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Warmińsko-mazurskie
- Administracja, prace biurowe - Olsztyn
Lokalizacja
Olsztyn
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Miejsce pracy: Olsztyn
Główne obowiązki:
Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie działalności i oferty PARP dla interesariuszy Agencji z Polski Wschodniej oraz popularyzacja koncepcji GOZ i powiązanych z nią procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw, w tym w szczególności:
1) bieżąca znajomość oferty Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
2) prowadzenie bieżącej analizy potrzeb przedsiębiorców z Polski Wschodniej;
3) współpraca z przedsiębiorcami, organizacjami przedsiębiorców (w tym z organizacjami branżowymi), instytucjami, uczelniami i jednostkami samorządu terytorialnego w województwach Polski Wschodniej;
4) zbieranie danych i informacji o przedsiębiorcach z Polski Wschodniej (potencjalnych klientach PARP);
5) organizacja i obsługa spotkań konsultacyjno-informacyjnych i promocyjnych z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu w zakresie oferty Agencji;
6) organizacja i prowadzenie prezentacji dla przedsiębiorców w regionie podczas spotkań, konferencji, w formule stacjonarnej i on-line;
7) uczestnictwo w charakterze eksperta w imprezach zewnętrznych;
8) opracowanie i rozpowszechnianie materiałów dotyczących działań i oferty PARP;
9) realizacja poszczególnych działań marketingowych;
10) ustalanie celów promocyjnych;
11) bieżąca współpraca z konsultantami Infolinii PARP w zakresie zgłoszeń wymagających konsultacji;
12) przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań;
13) opracowywanie wspólnie z dyrektorem BREO budżetu BREO oraz harmonogramów wydatków BREO;
Wymagania konieczne :
Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów
Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego związanego między innymi z wdrażaniem (bądź aplikowaniem i rozliczaniem) programów współfinansowanych ze środków UE lub budżetu państwa.
Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu programów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności z PARP) lub budżetu państwa. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania różnych form działalności gospodarczej.
Znajomość języka angielskieg na poziomie podstawowym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Inne:
komunikatywność,
duża motywacja do pracy oraz kultura osobista;
dobra organizacja pracy własnej;
doświadczenie w obsłudze klientów zewnętrznych;
doświadczenie w wystąpieniach publicznych;
znajomość zasad aplikowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE;
umiejętność przygotowywania analiz i prezentacja danych;
umiejętność współpracy w zespole;
Wymagania pożądane:
Wykształcenie: wyższe – szczególnie związane z FE lub administracyjne bądź ekonomiczne;
Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w pracy na podobnym zakresem obowiązków stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości lub w obszarze finansów/bankowości; doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie, w szczególności w zakresie inwestycji lub prac B+R.
Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu administracji biurowej, zasad RODO, prawa zamówień publicznych; znajomość uregulowań prawnych i zasad związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.
Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Poziom obsługi programów komputerowych: biegła znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
Umiejętność prowadzenia szkoleń/prezentacji.
Umiejętność prowadzenia spotkań w formie wideokonferencji (poprzez MS Teams).
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;
Możliwość posiadania karty Multisport;
Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;
Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;
Dostęp do szkoleń specjalistycznych;
Bardzo dobrą atmosferę pracy.
Dołącz do swojej aplikacji następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (pod nr 6231).
Lokalizacja
Olsztyn,
Warmińsko-mazurskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?