Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Radom
Dodane 17 maja 2024

Specjalista URAD

Lokalizacja

Radom

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

OGŁOSZENIE O PRACĘ

 

Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego  poszukuje osoby na stanowisko:

 

Specjalista

 

Warunki pracy:

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy (7:30 do 15:30),

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,

  • miejsce pracy: ul. Malczewskiego 29, Radom.

 

Wymagania:

·          wyższe  wykształcenie (preferowany kierunek: informatyka, ekonomia ),

·         minimum 3-letnie doświadczenie w pracy zawodowej,

·         znajomość zagadnień z zakresu dostaw, w tym przygotowywania dokumentacji przetargowej, zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej,

·         umiejętność sporządzania wyceny przedmiotu zamówienia w celu określenia szacunkowej wartości zamówienia w cenach netto i brutto,

·         mile widziane inne kwalifikacje zawodowe: szkolenia z zakresu zamówień publicznych,

·         znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera, w tym oprogramowania biurowego MS Office,

·         dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność.

·         znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie podstawowym

 

Do najważniejszych zadań będzie należało:

·         dokonywania planowanych i bieżących zakupów materiałów, przedmiotów nietrwałych, środków trwałych i aparatury oraz usług dla wszystkich sfer działalności Uczelni.

·         posiadanie i stałe uzupełnianie wiedzy w zakresie obowiązujących aktów normatywnych, przepisów i instrukcji dotyczących organizacji transportu, zaopatrzenia i gospodarki materiałowej oraz gospodarowania aparaturą dydaktyczną i naukowo-badawczą w Uczelni

·         prowadzenie procesu planowania, zamawiania, realizacji i rozliczania finansowego zamówień w obszarze logistyki Uczelni w systemie elektronicznym z wykorzystaniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego TETA.

·         prowadzenie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości związanej z gospodarka aparaturą, zaopatrzeniem materiałowym i usługami,

·         sporządzanie dokumentów i udział w procedurach udzielania zamówień publicznych w prowadzonych branżach materiałowych, w szczególności:

-         sporządzanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,

-         sporządzanie umów,

-         sporządzanie wniosku o przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego i po uzyskaniu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych i zatwierdzeniu do realizacji przez osoby upoważnione, przekazanie go do Sekcji Zamówień Publicznych,

-         udzielanie merytorycznych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia,

-         praca w komisjach przetargowych.

Wymagane dokumenty:

  • CV,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

·         oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.

 

 

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty prosimy składać do dnia 14.06.2024 r. w Sekretariacie Kanclerza, adres: 26-600 Radom ul. Malczewskiego 29 pok. 218 osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów).

Aplikuj

Lokalizacja

Radom,

Mazowieckie

Mazowieckie, Radom
ID: 918715526

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon