- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Targówek
Specjalisty ds. monitoringu płatności
Lokalizacja
Warszawa, Targówek
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Specjalisty ds. monitoringu płatności
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie monitoringu płatności
(telefonicznie, mailowo, listownie)
Aktualizacja danych w systemach informatycznych
Udzielanie wsparcia, przyjmowanie dyspozycji oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów
Prowadzenie działań związanych z monitoringiem spłat należności
Stały monitoring prowadzonych spraw
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie operacyjnej obsługi Klientów
Nasze oczekiwania:
Zdolności komunikacyjne oraz umiejętności nawiązywani i utrzymywani
relacji z Klientem
Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych - posługiwanie się poprawną
polszczyzną, dobra dykcja
Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziani studenci, także studiów dziennych)
Umiejętność obsługi komputera i programów pakietu Office
Wysoka kultura osobista
Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta związanej z produktami
finansowymi
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pakiet dodatkowych benefitów: karta MultiSport, pakiet medyczny
Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach
Możliwość rozwoju w strukturze firmy
Przyjazną atmosferę pracy
Lokalizacja
Warszawa, Targówek
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?