- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dębniki
Sprzedawca, obsługa klienta w sklepie internetowym
Wynagrodzenie
5 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Dębniki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy dynamicznego i komunikatywnego Specjalisty Telefonicznej Obsługi Klienta do naszego zespołu obsługi klienta w branży Health & Beauty
Jeśli posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i chciałbyś/pragniesz rozwijać swoją karierę to ta praca jest dla Ciebie!
Obowiązki:
Zapewnienie profesjonalnej i skutecznej obsługi klienta drogą telefoniczną i mailową
Wsparcie sprzedażowe poprzez telefoniczny kontakt z naszą wewnętrzną bazą klientów, którzy sami proszą o doradztwo produktowe poprzez zapis do newsletter (nie pracujemy na zimnych kontaktach)
Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta poprzez szybką i skuteczną odpowiedź na ich potrzeby
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub call center
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów
Znajomość podstawowych zagadnień e-commerce
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Preferujemy osoby o statusie studenta
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży e-commerce
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy
Przyjazne środowisko pracy z elastycznymi godzinami
Pracę w miłym, zgranym zespole
Premie uzależnione od zaangażowania oraz realizacji celów
Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa
Jeśli jesteś gotowy do podjąć nowe wyzwanie i dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV
Lokalizacja
Kraków, Dębniki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?