- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Małopolskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Nowy Sącz
VECTRA- telefoniczna obsługa klientów/ biuro+zdalnie WYSOKIE PREMIE!
Wynagrodzenie
4 700 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Nowy Sącz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Vectra - jeden z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej oraz dostawca Internetu rekrutuje do oddziału telefonicznej obsługi klienta w Nowym Sączu!
Oferujemy: elastyczny grafik w godzinach 8:30 - 21:00
Możliwość pracy w pełni zdalnej (zapewniamy służbowy komputer i sprzęt)
Stawkę godzinową 27,70 zł + premie miesięczne! (średnio 33 zł/h)
Płatne szkolenie wstępne w pełni przygotowujące do pracy
Komfortowe biuro, kawa, herbata, przekąski i owoce do woli:)
Twoim zadaniem będzie: Telefoniczny kontakt z Klientami Vectra i prezentacja nowych ofert i możliwości na usługi Internetu i telewizji.
Mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku oraz studenci:)
Lokalizacja
Nowy Sącz,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?