- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kaszów
Lokalizacja
Kaszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Automat Spec sp. z o.o. Sp. k., lider w branży vendingowej, poszukuje osoby na stanowisko: Wsparcie operacyjne Kierownika Biura Obsługi Klienta.
Szukamy profesjonalisty, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam w dalszym rozwoju najwyższej jakości obsługi naszych klientów VIP
To będzie należało do TWOICH obowiązków:
Wsparcie operacyjne Kierownika Biura Obsługi Klienta w codziennych zadaniach.
Odpowiedzialność za mailową i telefoniczną obsługę klientów VIP.
Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów obsługowych.
Monitorowanie efektywności wdrożonych rozwiązań.
Udział w projektach rozwojowych związanych z obsługą klienta.
Jakie wymagania należy spełnić:
Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta oraz zarządzaniu zespołem obsługi klientów.
Praktyczna znajomość systemów call center oraz doświadczenie w obsłudze klienta.
obsługa podstawowych narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)
Umiejętność kształtowania procesów i wskaźników zwiększających efektywność procesów obsługi.
Zdolność do *analizy danych*, wyciągania wniosków i podejmowania trafnych decyzji.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne*, doskonała organizacja pracy.
Samodzielność w działaniu*, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
Otwartość na zmiany* i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków.
W zamian za Twoją pracę, oferujemy:
możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywacyjny system premiowy uzależniony od wyników
doskonałą atmosferę pracy
niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
szkolenie i wsparcie działu handlowego
Benefity:
prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
dofinansowanie do szkoleń i kursów
zniżka na firmowe produkty i usługi
możliwość uzyskania uprawnień
parking dla pracowników
DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH!!! CZEKAMY NA CIEBIE!!!
Prosimy o umieszczenie następujących klauzul zgód w dokumentach aplikacyjnych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym jest nabór na stanowisko "Wsparcie operacyjne Kierownika Biura Obsługi Klienta. LISZKI / KASZÓW"
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 12 miesięcy od dnia zakończenia obecnego naboru.”
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych informujemy, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Automat-Spec Sp. z o.o. Sp. k., Kaszów 382, 32-060 Liszki, +48 12 280 65 41, • Dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko "Wsparcie Kierownika Biura Obsługi Klienta" • Umożliwiamy Państwu dostęp do danych osobowych, ich sprostowanie, żądanie ograniczenia przetwarzania i usunięcia danych (nie dotyczy danych przetwarzanych na podstawie przepisów prawa, które musimy wypełnić), cofnąć zgodę na przetwarzanie danych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody.4 • Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). • Szersze informacje na temat przetwarzania danych przez naszą Firmę uzyskają Państwo na stronie internetowej Administratora pod adresem www.automatspec.pl/klauzule-prawne/
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty
Lokalizacja
Kaszów,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?