- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Pomorskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Starogard Gdański
Lokalizacja
Starogard Gdański
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:
- obsługę zgłoszeń/zapytań klientów i pacjentów w zakresie medycyny pracy w całej Polsce,
- zarządzanie skrzynką mailową,
- kontakt z placówkami medycznymi,
- umawianie wizyt w kalendarzach on-line,
- wspieranie klientów w organizacji usług medycznych,
- zgłaszanie inicjatyw związanych z rozwojem procesów obsługi klientów i narzędzi informatycznych.
- gotowości do pracy w systemie zmianowym (pon.-pt. 8:00-18:00),
- łatwości w komunikowaniu się i budowaniu relacji,
- optymistycznego usposobienia, empatii,
- łatwości w przyswajaniu wiedzy,
- chęci poszerzania wiedzy i umiejętności,
- orientacji na Pacjenta,
- sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta/pacjenta – mile widziane,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – mile widziane.
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenie wdrożeniowe i wsparcie merytoryczne.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Starogard Gdański,
Pomorskie
Dokładna lokalizacja
ID: 911429570