Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Call center, konsultant telefoniczny
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Kujawsko-pomorskie
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Toruń
GRUPA NEUCA
Dodane 25 kwietnia 2024

Wsparcie w Obszarze Pacjenta (Infolinia)

Lokalizacja

Toruń

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • wsparcie przy telefonicznej obsłudze pacjentów: umawianie na wizyty lekarskie, informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich,
  • wsparcie akcji zdrowotnych organizowanych na rzecz pacjenta,
  • współpracę z pracownikami placówek medycznych w celu skutecznego rozwiązywania problemów pacjentów oraz świadczenia najwyższej jakości usług,
  • dotrzymywanie wysokiego standardu obsługi pacjenta.
Od kandydatów oczekujemy:
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, optymistycznego usposobienia, empatii,
  • orientacji na pacjenta,
  • dyspozycyjności w wymiarze 80-120h miesięcznie, między 7:00 a 18:00 od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze 80-120h miesięcznie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • szkolenie wdrożeniowe.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Toruń,

Kujawsko-pomorskie

Dokładna lokalizacja
Kujawsko-pomorskie, Toruń
ID: 911043454

Darmowa aplikacja na Twój telefon