- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Mazowieckie
- Doradca klienta, sprzedawca - Warszawa
- Doradca klienta, sprzedawca - Ursynów
Zostań Ambasadorem Marki JTI - elastyczny grafik, super stawki!
Wynagrodzenie
32 - 70 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zostań Ambasadorem Marki JTI - elastyczny grafik, super stawki!
Miejsce pracy: Warszawa i okolice
Wynagrodzenie w kanale Retail za 1 godzinę pracy 32,00 brutto – 62,00 brutto
Wynagrodzenie w kanale HoReCa za 1 godzinę pracy 36,00 brutto – 68,00 brutto Śródmieście
Wynagrodzenie na Wyspie handlowej za 1 godzinę pracy 40,00 brutto – 70,00 brutto – wymagane doświadczenie w branży tytoniowej.
Rola Ambasadora Marki:
Tworzenie pozytywnego wizerunku marki.
Prowadzenie aktywacji konsumenckich ukierunkowanych na prezentację oferty i sprzedaż bezpośrednią.
Aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów w punktach sprzedaży Retail/HoReCa/Wyspa Handlowa
Realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych.
Nasze oczekiwania:
Osoby pełnoletnie, preferowany status studenta.
Dyspozycyjność w kanale Retail 4-5 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela), zapewniamy wolumen minimum 90 godzin w miesiącu z możliwością pracy w pełnym wymiarze.
Dyspozycyjność w kanale HoReCa: 3-4 dni w tygodniu (środa-sobota), zapewniamy wolumen około 70h w miesiącu, praca w weekendy w godzinach popołudniowo wieczornych.
Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, gotowość do pracy także w weekendy, 100 w miesiącu, praca w prestiżowych centrach handlowych i popularnych food hallach.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji.
Umiejętność prezentacji i komunikatywność.
Samodzielność w pracy, doskonała organizacja, wyznaczanie priorytetów.
Zaangażowanie, uczciwość, charyzma, pozytywne nastawienie i motywacja w osiąganiu celów.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Doświadczenie w pracy branży tytoniowej lub pokrewnej dziedzinie mile widziane.
Oferujemy:
Pracę dla Klienta w oparciu o umowę zlecenie z Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Elastyczny harmonogram godzin.
Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + bonus).
Profesjonalne szkolenia z obszaru sprzedaży i efektywnej komunikacji z konsumentem.
Pracę w młodym, zgranym zespole.
Pracę z rozpoznawalnymi markami w Polsce i na świecie.
Udział w eventach i akcjach specjalnych.
Narzędzia niezbędne do pracy – iPad wraz z Internetem, uniform.
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu Multisport.
Pracę w atrakcyjnej lokalizacji.
Możliwość uczestnictwa w projekcie długofalowym.
Dla najlepszych możliwość rozwoju w strukturach Klienta.
Jeśli chcesz znać więcej szczegółów napisz maila: aplikuj(at)modus.waw.pl
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?