Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: WAUZZZ8P9BA019675

Model: A3

Rok produkcji: 2010

Paliwo: Diesel

Typ nadwozia: Hatchback

Przebieg: 281 154 km

Kolor: Biały

Poj. silnika: 1 968 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Kraj pochodzenia: Niemcy

Moc silnika: 170 KM

Napęd: 4x4 (stały)

Opis

Na sprzedaż Audi A3 8P z 2010 roku, po ostatnim liftingu (model 2011).

Silnik 2.0 TDI o mocy 170 KM, kod CFGB, z napędem Quattro i normą emisji spalin EURO 5.

To już poprawiona wersja silnika, bez problemu z wycierającym się imbusem pompy oleju.

Auto posiadam od 4,5 roku. Sprowadzone z Niemiec, gdzie zostało zakupione z ubezpieczalni po kolizji. Stłuczka była niegroźna, auto zostało naprawione zgodnie ze sztuką – od tego czasu jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce.

Dla zainteresowanych mogę udostępnić zdjęcia sprzed naprawy.

Aktualny przebieg: 281 154 km – rośnie, bo auto jest używane na co dzień.

Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco, zgodnie ze sztuką. Olej silnikowy (Motul 8100 X-Clean+ C3 5W30) wymieniany co około 10 tys. km lub raz w roku – razem z filtrami (powietrza i kabinowym).

Samochód pokonywał głównie trasy autostradowe, dzięki czemu DPF zawsze miał możliwość prawidłowego wypalania i nigdy się nie zapchał.

Bogate wyposażenie:

Auto ma bardzo dobre wyposażenie – poprzedni właściciel w Niemczech zaznaczył większość dostępnych sportowych opcji.

Najważniejsze z nich:
fabryczna kierownica S-line, spłaszczona u dołu, multifunkcyjna, obszyta perforowaną skórą,pakiet S-line wewnętrzny i zewnętrzny (w tym czarna podsufitka),zawieszenie Magnetic Ride (regulacja sztywności za pomocą przycisku – technologia z Audi R8),podgrzewane sportowe kubełkowe fotele pół-skóra/pół-materiał, z wytłoczonym logo S-line i elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego - prawdopodobnie jest to indywidualdekory były z szczotkowanego aluminium, obecnie oklejone alcantarą,dwustrefowa klimatyzacja automatyczna,tempomat, czujnik deszczu, tylne czujniki parkowania,automatyczne ksenony z samopoziomowaniem i spryskiwaczami, doświetlanie "drogi do domu",elektryczny szyberdach + panoramiczny dach (przód i tył),podgrzewane lusterka z elektrycznym ustawianiem, automatyczne fotochromatyczne lusterko wsteczne,tylna kanapa dzielona 40/60 z otworem na narty i podłokietnikiem z uchwytami na napoje, tylna roletka, isofix przód i tył,radio Navigation BNS 5.0 (komendy głosowe po niemiecku), działająca nawigacja na płytę, zestaw głośnomówiący Bluetooth, AUX, USB, subwoofer w bagażniku,dźwiękoszczelna i atermiczna przednia szyba, fabrycznie przyciemniane szyby tylnie,pakiet “oświetlenia do czytania” (podświetlenie nóg, klamek, dodatkowe lampki we wnętrzu, czerwone światła w drzwiach, podświetlane drzwi).

Wykonane naprawy / serwis:
wymiana termostatu i naprawa czujnika Magnetic Ride,sonda lambda – wymieniona przy 240 tys. km (marzec 2021),regeneracja alternatora, nabicie klimatyzacji – 245 tys. km (wrzesień 2021),wymiana akumulatora na nowy AGH 70AH 740A - wrzesień 2021,wymiana zbiornika płynu do spryskiwaczy – listopad 2021,regeneracja rozrusznika, czyszczenie masy silnika – 258 tys. km (sierpień 2022),wymiana oleju w quattro oraz filtra paliwa, kalibracja czujnika kąta skrętu, geometria, naprawa tylnej wycieraczki – 265 tys. km (lipiec 2023),wymiana tarcz i klocków tył,wymiana tarcz (nacinane) i klocków przód – 271 tys. km (maj 2024),wymiana tłumika końcowego na straight pipe – październik 2024,wymiana paska wielorowkowego + napinacza, wymiana sprzęgła alternatora – 277 tys. km (listopad 2024),regeneracja tylnych amortyzatorów – koszt 3000 zł.

Do większości napraw posiadam faktury i książkę serwisową z pieczątkami.

Koła:

Auto stoi na felgach Japan Racing JR34 R18 z oponami letnimi MICHELIN Pilot Sport 4 225/40R18 92Y XL FR.

Bieżnik ok. 4,5 mm, opony z maja 2021.

W cenie dorzucam stalowe felgi Audi R16 z zimowymi BRIDGESTONE Blizzak LM-005 205/55 R16.

Bieżnik ok. 5 mm, kupione jako nowe w 2021 roku (data produkcji nieznana).

Felgi JR34 oraz oba komplety opon (letnie i zimowe) kupowane przeze mnie jako nowe.

Istnieje możliwość obniżenia ceny o 2000 zł, jeśli auto zostanie sprzedane bez felg JR34, tylko na zimówkach.

Cena do negocjacji. W razie pytań lub chęci obejrzenia dodatkowych zdjęć – proszę o kontakt.

Przegląd ważny do 18.11.2025
OC z AC ważne do grudnia 2025.
ID: 997335090

Skontaktuj się

Mateusz

Na OLX od maj 2013

Jest teraz online!

Przejdź do Otomotoopens in a new tab
Dodane 20 kwietnia 2025

Audi A3 Audi A3 8P 2.0 TDI CR 170KM CFGB Quattro Sportback SLINE

35 500 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon