Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ8E15A506081
Model: A4
Rok produkcji: 2005
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 356 600 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 1 781 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 190 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Opis
Na sprzedaż Audi A4B7 z 2005r. Silnik 1.8t, napęd quattro, skrzynia manualna 6b, założona instalacja LPG.
Samochód posiadam od 5,5 roku, jestem drugim właścicielem w Polsce, trzecim od nowości. Zrobiłem nim około 110 tys. kilometrów. Badanie techniczne ważne do 08.2025, OC do 01.2026, legalizacja butli do 01.2027, wchodzi około 48l LPG, wlew pod klapką. Spalanie ok. 12l gazu w trasie, ok. 15l w mieście.
Auto sprzedaję na kołach letnich – felgi 18”, opony Michelin Pilot Sport 225/40, produkcja 36 tydzień 2022 (ok. 6mm bieżnika). Koła zimowe – felgi 17”, opony Firestone Winterhawk 215/45, produkcja 20 tydzień 2022 (ok. 6mm bieżnika). Do felg letnich są w komplecie dystanse 15mm i odpowiednie śruby.
Razem z autem są 2 kluczyki scyzoryk, 1 kluczyk serwisowy (sam grot), książka serwisowa i inne dokumenty (instrukcja do radia, etc. – to, co dostaje klient z nowym autem
w salonie). Dodatkowo nowy właściciel dostanie fabryczny grill, górną osłonę silnika, poduszki przedniej belki, dokładkę przedniego zderzaka, jakieś drobne części.
Samochód jest sprawny technicznie, nic na tą chwilę nie wymaga wkładu finansowego. Do wymiany rozrządu pozostało ok. 15 tys. kilometrów (robiłem wymiany co 60 tys.), olej w silniku wymieniany co ok. 10 tys., używałem 5W50, Motul/Millers. Za ok. 15tys. można zmienić olej w tylnym moście (zmieniałem co 60 tys.). Blacharsko również nie wymaga uwagi, na tylnej klapie są 3 małe zaprawki, poza tym na progach w miejscach pod lewarek widać nalot korozji – mogę zrobić dodatkowe zdjęcia.
Audi jest bezwypadkowe, miałem nim jedną obcierkę – przytarcie o barierę energochłonną – mogę udostępnić zdjęcia.
Samochód sprzedaję na umowę, możliwość obejrzenia w Warszawie – Ursusie, zgadzam się na wizytę u mechanika/na stacji kontroli pojazdów. Cena do negocjacji. W razie pytań proszę o kontakt. Jeśli nie odbieram - poproszę o SMS.
Wyposażenie to m.in.:
bi-xenontempomatclimatronic (sprawny, chłodzi, ostatnie uzupełnienie czynnika w 2023)servotronicPDC tyłlusterko wsteczne fotochromhamulce 320mm przód, 300mm tyłhakfotele Recaro, skóra + alcantara, elektryczne, podgrzewane (są przyciski od podgrzewania tylnej kanapy, ale nie mam mat grzewczych i wiązki)szyberdachradio RNS-E, nagłośnienie Bose, nawigacjazestaw głośnomówiący Bluetoothduży kolorowy FIS (dołożony czujnik ciśnienia oleju)moduł VFIZ- pozwala na odczyt parametrów silnika na wyświetlaczu FIS, odczyty i kasowanie błędów, podgląd grup pomiarowych – więcej opowiem przez telefon/przy oglądaniu autadołożony emulator zmieniarki (kostka wpięta w miejsce fabrycznej zmieniarki – możliwość puszczania muzyki z telefonu – YouTube, Spotify, etc.)światła dzienne LED (brak błędu spalonej żarówki – dołożone rezystory)światła cofania LED (również dołożone rezystory)oświetlenie wnętrza i tablicy rej. LEDzałożony grill a’la RS4, końcówki wydechu Ulterprzyciemnione szyby, tylne lampytylna wycieraczka z Q5 – działa lepiej niż fabryczna
W aucie zostało zrobione:
2020:
wtryskiwacze gazu AC W01 BFC (wystarczą do ok. 250 koni)zawieszenie tył całość (z amortyzatorami), piaskowanie i malowanie belki, wahaczy, konserwacja podwozia (przednie i tylne nadkola, podłoga, progi), wymiana uszczelniaczy tylnego dyfranowe śruby regulacji zawieszeniapasek wielorowkowy + napinaczwymiana przewodów elastycznych tylnych hamulcówłożyska tyłosłony przegubów przód (wewnętrzne i zewnętrzne)akumulator Bosch S4poduszka silnikatłumik środkowy
2021:
zawieszenie przód (wahacze, amortyzatory, tuleje stabilizatora)stabilizator przód z S4 (grubszy niż seria)łożyska przódpompa wspomaganiazdjęta miska olejowa, sprawdzony smok
2022:
hamulce przódpodpora wałusiłownik maski
2023:
przepływomierz Boschgłowica (kompleksowa regeneracja- zawory, gniazda, prowadnice)regeneracja turbo (z myciem intercoolerów, przewodów olejowych, etc.)rozrząd, łańcuch i ślizgi napinacza w głowicywymiana reduktora LPGolej w skrzyni i dyfrzeregeneracja zacisków przód (wymiana uszczelnień, gum prowadnic)hamulce tył (tarcze 300mm z S4, zaciski z VW T5, klocki z VW T5 – standardowy mod w tych autach)wymiana płynu hamulcowegoregeneracja przekładni kierowniczej (nowe drążki i końcówki)pompa paliwaprzedni uszczelniacz wału korbowego2 cewki zapłonoweregeneracja przekładni kierowniczejwymieniona przednia szyba
2024:
sprzęgło i koło dwumasowe (docisk i dwumasa z diesla AWX, tarcza sprzęgła z 1.8t BFB – taki zestaw znosi około 350 Nm, nie ma problemów z drganiami)tylny uszczelniacz wału korbowegowymiana podsufitkinaprawa fotela kierowcy – przetarte siedzisko i boczekwymiana sprężyn tyłzdjęta miska olejowa, sprawdzony smokczujnik wstecznego w skrzyniczujnik ABS prawy przódsiłowniki klapy tył
2025:
uszczelniacz skrzyni tył, olej w skrzyniolej silnikowy, komplet filtrów, świecezbiornik płynu chłodzącego
Samochód posiadam od 5,5 roku, jestem drugim właścicielem w Polsce, trzecim od nowości. Zrobiłem nim około 110 tys. kilometrów. Badanie techniczne ważne do 08.2025, OC do 01.2026, legalizacja butli do 01.2027, wchodzi około 48l LPG, wlew pod klapką. Spalanie ok. 12l gazu w trasie, ok. 15l w mieście.
Auto sprzedaję na kołach letnich – felgi 18”, opony Michelin Pilot Sport 225/40, produkcja 36 tydzień 2022 (ok. 6mm bieżnika). Koła zimowe – felgi 17”, opony Firestone Winterhawk 215/45, produkcja 20 tydzień 2022 (ok. 6mm bieżnika). Do felg letnich są w komplecie dystanse 15mm i odpowiednie śruby.
Razem z autem są 2 kluczyki scyzoryk, 1 kluczyk serwisowy (sam grot), książka serwisowa i inne dokumenty (instrukcja do radia, etc. – to, co dostaje klient z nowym autem
w salonie). Dodatkowo nowy właściciel dostanie fabryczny grill, górną osłonę silnika, poduszki przedniej belki, dokładkę przedniego zderzaka, jakieś drobne części.
Samochód jest sprawny technicznie, nic na tą chwilę nie wymaga wkładu finansowego. Do wymiany rozrządu pozostało ok. 15 tys. kilometrów (robiłem wymiany co 60 tys.), olej w silniku wymieniany co ok. 10 tys., używałem 5W50, Motul/Millers. Za ok. 15tys. można zmienić olej w tylnym moście (zmieniałem co 60 tys.). Blacharsko również nie wymaga uwagi, na tylnej klapie są 3 małe zaprawki, poza tym na progach w miejscach pod lewarek widać nalot korozji – mogę zrobić dodatkowe zdjęcia.
Audi jest bezwypadkowe, miałem nim jedną obcierkę – przytarcie o barierę energochłonną – mogę udostępnić zdjęcia.
Samochód sprzedaję na umowę, możliwość obejrzenia w Warszawie – Ursusie, zgadzam się na wizytę u mechanika/na stacji kontroli pojazdów. Cena do negocjacji. W razie pytań proszę o kontakt. Jeśli nie odbieram - poproszę o SMS.
Wyposażenie to m.in.:
bi-xenontempomatclimatronic (sprawny, chłodzi, ostatnie uzupełnienie czynnika w 2023)servotronicPDC tyłlusterko wsteczne fotochromhamulce 320mm przód, 300mm tyłhakfotele Recaro, skóra + alcantara, elektryczne, podgrzewane (są przyciski od podgrzewania tylnej kanapy, ale nie mam mat grzewczych i wiązki)szyberdachradio RNS-E, nagłośnienie Bose, nawigacjazestaw głośnomówiący Bluetoothduży kolorowy FIS (dołożony czujnik ciśnienia oleju)moduł VFIZ- pozwala na odczyt parametrów silnika na wyświetlaczu FIS, odczyty i kasowanie błędów, podgląd grup pomiarowych – więcej opowiem przez telefon/przy oglądaniu autadołożony emulator zmieniarki (kostka wpięta w miejsce fabrycznej zmieniarki – możliwość puszczania muzyki z telefonu – YouTube, Spotify, etc.)światła dzienne LED (brak błędu spalonej żarówki – dołożone rezystory)światła cofania LED (również dołożone rezystory)oświetlenie wnętrza i tablicy rej. LEDzałożony grill a’la RS4, końcówki wydechu Ulterprzyciemnione szyby, tylne lampytylna wycieraczka z Q5 – działa lepiej niż fabryczna
W aucie zostało zrobione:
2020:
wtryskiwacze gazu AC W01 BFC (wystarczą do ok. 250 koni)zawieszenie tył całość (z amortyzatorami), piaskowanie i malowanie belki, wahaczy, konserwacja podwozia (przednie i tylne nadkola, podłoga, progi), wymiana uszczelniaczy tylnego dyfranowe śruby regulacji zawieszeniapasek wielorowkowy + napinaczwymiana przewodów elastycznych tylnych hamulcówłożyska tyłosłony przegubów przód (wewnętrzne i zewnętrzne)akumulator Bosch S4poduszka silnikatłumik środkowy
2021:
zawieszenie przód (wahacze, amortyzatory, tuleje stabilizatora)stabilizator przód z S4 (grubszy niż seria)łożyska przódpompa wspomaganiazdjęta miska olejowa, sprawdzony smok
2022:
hamulce przódpodpora wałusiłownik maski
2023:
przepływomierz Boschgłowica (kompleksowa regeneracja- zawory, gniazda, prowadnice)regeneracja turbo (z myciem intercoolerów, przewodów olejowych, etc.)rozrząd, łańcuch i ślizgi napinacza w głowicywymiana reduktora LPGolej w skrzyni i dyfrzeregeneracja zacisków przód (wymiana uszczelnień, gum prowadnic)hamulce tył (tarcze 300mm z S4, zaciski z VW T5, klocki z VW T5 – standardowy mod w tych autach)wymiana płynu hamulcowegoregeneracja przekładni kierowniczej (nowe drążki i końcówki)pompa paliwaprzedni uszczelniacz wału korbowego2 cewki zapłonoweregeneracja przekładni kierowniczejwymieniona przednia szyba
2024:
sprzęgło i koło dwumasowe (docisk i dwumasa z diesla AWX, tarcza sprzęgła z 1.8t BFB – taki zestaw znosi około 350 Nm, nie ma problemów z drganiami)tylny uszczelniacz wału korbowegowymiana podsufitkinaprawa fotela kierowcy – przetarte siedzisko i boczekwymiana sprężyn tyłzdjęta miska olejowa, sprawdzony smokczujnik wstecznego w skrzyniczujnik ABS prawy przódsiłowniki klapy tył
2025:
uszczelniacz skrzyni tył, olej w skrzyniolej silnikowy, komplet filtrów, świecezbiornik płynu chłodzącego
ID: 997953046
Lokalizacja