Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ8GZSA001111
Model: Cabriolet
Rok produkcji: 1994
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 201 000 km
Kolor: Zielony
Poj. silnika: 1 800 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 500 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Ogłoszenie Cabrio
Mam na sprzedaż Audi Cabriolet typ 89, rocznik 1994 o oryginalnym przebiegu 201tyś km.
Auto jest w moim posiadaniu już od ponad 11 lat.
W tym czasie z hobbystycznego auta weekendowego stało się długoletnim projektem, który zrodził się z pasji do motoryzacji i radości z jazdy.
Auto zaczynało jako seryjny egzemplarz z elektro-hydraulicznym dachem, wypalonym od słońca wnętrzem i prostym dwu litrowym silnikiem benzynowym o oznaczeniu ABK.
Przez lata auto przeszło szereg modyfikacji wizualnych, mechanicznych, elektrycznych, zawieszeniowych i tapicerskich.
W tym momencie auto ma wbity w dowód silnik 1.8t, który na słabej mapie legitymuje się mocą 300+ (pb98), na mocnej mapie 400+ (pb98), a na bioetanolu moc rośnie nawet do 500+ (e50). Silnik strojony przez Tuned by Niuton.
W tym momencie dla mnie jest to projekt skończony, który jednak dla nowego właściciela dalej stoi otworem dla dalszych zmian i czerpania radości z jazdy.
Poniżej zamieszczam opis najważniejszych zmian i modyfikacji:
Na zewnątrz auto prezentuje się bardzo niepozornie i raczej starałem się utrzymać oryginalny wygląd bez zbędnych dodatków, które w krzykliwy sposób zdradzałyby jego sportowy pazur.
Jednak wprawne oko wychwyci duże tarcze i hamulce Brembo skrywające się pod sportowymi lekkim felgami Audi Speedline, duży intercooler i lekko obniżone zawieszenie.
Natomist ogólnie auto miało jak najmniej zdradzać swoim wyglądem to co potrafi na drodze. Pozatym cabrio jako typ samochodu sam w sobie zwraca już wystarczająco uwagę.
Znawcy marki docenią lampy soczewkowe w bardzo dobrym stanie i zderzak S2 o nienagannym wyglądzie z kompletem kratek, nie pocięty ani nie klejony. Dodatkowy plus stanowią praktycznie nowe halogeny.
Dach i szybę oceniam na stan dobry. Sam mechanizm elektro-hydrauliczny składania i rozkładania dachu działa bez zarzutu (dla osób zainteresowanych na potwierdzenie mogę przesłać filmik).
Natomiast modyfikacji mechanicznych jest tyle, że zdecydowanie łatwiej było mi podzielić je tematycznie i wylistować poniżej.
Silnik:
Głowica i blok po obróbce w Dziak Motorsport
Kute tłoki
Kute korby
Wałek dolotowy ADR J
Turbo TD05 po regeneracji i przeróbkach w Perun Turbo
High Torque Pulley Kit (zakołkowane dolne koło rozrządu)
Reszta podzespołów po regeneracji lub nowa
Układ dolotowy:
Intercooler 450x300x76
Blow off Tial
Większa przepustnica 70mm z adapterem
Przekładka termiczna pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą
Tip 4 calowy
Stożek Pipercross
Projekt i wykonianie dolotu według pomysłu Street Lane Garage
Układ chłodzenia:
Nowa, customowa chłodnica wody robiona na zamówienie 60mm
Wydajniejsze wentylatory
Nowa chłodnica klimatyzacji
Pas przedni z V6
Customowy króciec wodny ze stali
Układ olejowy:
Relokator i podstawka z termostatem Mocal
Wszystkie węże zakute + króćce z FMIC
30-rzędowa chłodnica oleju
Oil catch tank
Układ wspomagania:
Nowa pompa wspomagania
9 rzędowa chłodnica płynu
Układ napędowy:
Skrzynia FHN
Sprzęgło 240mm jednomas kewlar
Zamach odelżony
Półosie 2.8 V6
Short shifter
Układ paliwowy:
Listwa paliwowa AGU
Wtryskiwacze 850cc
Pompa Boach 044
Kute przewody paliwowe
Czujnik Fuelflex
Czujnik ciśnienia paliwa
Układ wydechowy:
Customowy równoodległościowy kolektor wydechowy twin-scroll według projektu Street Lane Garage
4 calowy downpipe
3 calowy aktywny układ wydechowy na trzech tłumikach
Układ hamulcowy:
Konwersja piast na 5x112 S2
Zaciski przód Brembo z Audi S8 (pełna regeneracja) + tarcze 345mm
Zaciski tył Brembo Porsche (pełna regeneracja) + tarcze 300mm
Przewody hamulcowe przód i tył w oplocie
Serwo z Audi S5
Ręczny hydrauliczny
Zawieszenie:
Przód gwint custom + amortyzatory Koni Sport z regulacją
Tył gwint custom
Przód customowe top mounty na zamówienie
Regulowany drążek panharda
Rozpórka na kielichy customowa robiona według projektu Street Lane Garage
Drążek stabilizatora V6
Całe zawieszenie (sanki, belka tył, wahacze, półosie) po renowacji i malowaniu proszkowym
Poliuretany
Układ elektryczny:
Wiązka zrobiona od podstaw według projektu Street Lane Garage
Cewki z 2.0 TFSI
Komputer Emu (dwie mapy, rolling anti lag, aktywne sterowanie przepustnicą wydechu + manualne otwieranie)
Wnęrze:
Środek auta również został utrzymany w oryginalnej stylistyce ale posiada kilka smaczków i rarytasów, które są cenione i poszukiwane na grupach Audi 80.
Tapicerka na nowo obszyta skórą w firmie MG MAX (boczki, kierownica, fotele, kanapa, ręczny i mieszek skrzyni biegów). Dodatkowo auto wyposażone w elektryczne i sportowe fotele Recaro dedykowane do tych modeli (bardzo trudne do zdobycia i cenione).
Fabrycznie ten model wyszedł z bardzo rzadkimi dekorami, które kolorystycznie pięknie się prezentują (kolor kawowo-orzechowy) szczególnie w połączeniu z ciemną tapicerką.
Trójramienna kierownica z audi A4 o bardziej sportowej charakterystyce niż oryginalna czteroramienna (na mały wieloklin, bez żadnych przejściówek).
Dołożyłem również sztywną podstopnicę, bo oryginalnie wszystkie cabrio wychodziły z miekką.
Posiadam również dedykowany winschott firmy Pietryga, który moim zdaniem prezentuje się zdecydowanie lepiej niż oryginalny.
Jeżeli dotarłeś do końca tego obszernego opisu i dalej jesteś zainteresowany tym wyjątkowym projektem to zapraszam do kontaktu. Chętnie udzielę więcej informacji telefonicznie lub na żywo.
Na koniec od razu odzielę odpowiedzi na podstawowe pytanie: Projekt bliski memu sercu jednak sprzedaję bo mam w planach zacząć coś nowego.
Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu.
Mam na sprzedaż Audi Cabriolet typ 89, rocznik 1994 o oryginalnym przebiegu 201tyś km.
Auto jest w moim posiadaniu już od ponad 11 lat.
W tym czasie z hobbystycznego auta weekendowego stało się długoletnim projektem, który zrodził się z pasji do motoryzacji i radości z jazdy.
Auto zaczynało jako seryjny egzemplarz z elektro-hydraulicznym dachem, wypalonym od słońca wnętrzem i prostym dwu litrowym silnikiem benzynowym o oznaczeniu ABK.
Przez lata auto przeszło szereg modyfikacji wizualnych, mechanicznych, elektrycznych, zawieszeniowych i tapicerskich.
W tym momencie auto ma wbity w dowód silnik 1.8t, który na słabej mapie legitymuje się mocą 300+ (pb98), na mocnej mapie 400+ (pb98), a na bioetanolu moc rośnie nawet do 500+ (e50). Silnik strojony przez Tuned by Niuton.
W tym momencie dla mnie jest to projekt skończony, który jednak dla nowego właściciela dalej stoi otworem dla dalszych zmian i czerpania radości z jazdy.
Poniżej zamieszczam opis najważniejszych zmian i modyfikacji:
Na zewnątrz auto prezentuje się bardzo niepozornie i raczej starałem się utrzymać oryginalny wygląd bez zbędnych dodatków, które w krzykliwy sposób zdradzałyby jego sportowy pazur.
Jednak wprawne oko wychwyci duże tarcze i hamulce Brembo skrywające się pod sportowymi lekkim felgami Audi Speedline, duży intercooler i lekko obniżone zawieszenie.
Natomist ogólnie auto miało jak najmniej zdradzać swoim wyglądem to co potrafi na drodze. Pozatym cabrio jako typ samochodu sam w sobie zwraca już wystarczająco uwagę.
Znawcy marki docenią lampy soczewkowe w bardzo dobrym stanie i zderzak S2 o nienagannym wyglądzie z kompletem kratek, nie pocięty ani nie klejony. Dodatkowy plus stanowią praktycznie nowe halogeny.
Dach i szybę oceniam na stan dobry. Sam mechanizm elektro-hydrauliczny składania i rozkładania dachu działa bez zarzutu (dla osób zainteresowanych na potwierdzenie mogę przesłać filmik).
Natomiast modyfikacji mechanicznych jest tyle, że zdecydowanie łatwiej było mi podzielić je tematycznie i wylistować poniżej.
Silnik:
Głowica i blok po obróbce w Dziak Motorsport
Kute tłoki
Kute korby
Wałek dolotowy ADR J
Turbo TD05 po regeneracji i przeróbkach w Perun Turbo
High Torque Pulley Kit (zakołkowane dolne koło rozrządu)
Reszta podzespołów po regeneracji lub nowa
Układ dolotowy:
Intercooler 450x300x76
Blow off Tial
Większa przepustnica 70mm z adapterem
Przekładka termiczna pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą
Tip 4 calowy
Stożek Pipercross
Projekt i wykonianie dolotu według pomysłu Street Lane Garage
Układ chłodzenia:
Nowa, customowa chłodnica wody robiona na zamówienie 60mm
Wydajniejsze wentylatory
Nowa chłodnica klimatyzacji
Pas przedni z V6
Customowy króciec wodny ze stali
Układ olejowy:
Relokator i podstawka z termostatem Mocal
Wszystkie węże zakute + króćce z FMIC
30-rzędowa chłodnica oleju
Oil catch tank
Układ wspomagania:
Nowa pompa wspomagania
9 rzędowa chłodnica płynu
Układ napędowy:
Skrzynia FHN
Sprzęgło 240mm jednomas kewlar
Zamach odelżony
Półosie 2.8 V6
Short shifter
Układ paliwowy:
Listwa paliwowa AGU
Wtryskiwacze 850cc
Pompa Boach 044
Kute przewody paliwowe
Czujnik Fuelflex
Czujnik ciśnienia paliwa
Układ wydechowy:
Customowy równoodległościowy kolektor wydechowy twin-scroll według projektu Street Lane Garage
4 calowy downpipe
3 calowy aktywny układ wydechowy na trzech tłumikach
Układ hamulcowy:
Konwersja piast na 5x112 S2
Zaciski przód Brembo z Audi S8 (pełna regeneracja) + tarcze 345mm
Zaciski tył Brembo Porsche (pełna regeneracja) + tarcze 300mm
Przewody hamulcowe przód i tył w oplocie
Serwo z Audi S5
Ręczny hydrauliczny
Zawieszenie:
Przód gwint custom + amortyzatory Koni Sport z regulacją
Tył gwint custom
Przód customowe top mounty na zamówienie
Regulowany drążek panharda
Rozpórka na kielichy customowa robiona według projektu Street Lane Garage
Drążek stabilizatora V6
Całe zawieszenie (sanki, belka tył, wahacze, półosie) po renowacji i malowaniu proszkowym
Poliuretany
Układ elektryczny:
Wiązka zrobiona od podstaw według projektu Street Lane Garage
Cewki z 2.0 TFSI
Komputer Emu (dwie mapy, rolling anti lag, aktywne sterowanie przepustnicą wydechu + manualne otwieranie)
Wnęrze:
Środek auta również został utrzymany w oryginalnej stylistyce ale posiada kilka smaczków i rarytasów, które są cenione i poszukiwane na grupach Audi 80.
Tapicerka na nowo obszyta skórą w firmie MG MAX (boczki, kierownica, fotele, kanapa, ręczny i mieszek skrzyni biegów). Dodatkowo auto wyposażone w elektryczne i sportowe fotele Recaro dedykowane do tych modeli (bardzo trudne do zdobycia i cenione).
Fabrycznie ten model wyszedł z bardzo rzadkimi dekorami, które kolorystycznie pięknie się prezentują (kolor kawowo-orzechowy) szczególnie w połączeniu z ciemną tapicerką.
Trójramienna kierownica z audi A4 o bardziej sportowej charakterystyce niż oryginalna czteroramienna (na mały wieloklin, bez żadnych przejściówek).
Dołożyłem również sztywną podstopnicę, bo oryginalnie wszystkie cabrio wychodziły z miekką.
Posiadam również dedykowany winschott firmy Pietryga, który moim zdaniem prezentuje się zdecydowanie lepiej niż oryginalny.
Jeżeli dotarłeś do końca tego obszernego opisu i dalej jesteś zainteresowany tym wyjątkowym projektem to zapraszam do kontaktu. Chętnie udzielę więcej informacji telefonicznie lub na żywo.
Na koniec od razu odzielę odpowiedzi na podstawowe pytanie: Projekt bliski memu sercu jednak sprzedaję bo mam w planach zacząć coś nowego.
Pozdrawiam i zachęcam do kontaktu.
ID: 997379060
xxx xxx xxx
Dodane 21 kwietnia 2025
Audi Cabriolet 1.8t
85 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja